اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر فرون‌آباد تاکید کرد

مشارکت عمومی رمز تداوم پیشرفت و توسعه شهری

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای تغییر چهره شهر گفت:‌ شهرداری گام‌های به‌سزایی در راستای تغییر چهره شهر انجام داده است.

مشارکت عمومی رمز تداوم پیشرفت و توسعه شهری

غلامرضا سرگلزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با قدردانی از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان شهرداری در تسریع روند توسعه و آبادانی شهر از طریق اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و مشارکتی اظهار داشت: طی سال گذشته و در سایه همکاری شورا و شهرداری، گام‌های بلندی در راستای تغییر چهره شهر و تسریع روند آبادانی شهر برداشته شده و حجم خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به شهر و شهروندان قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد تحولات وسیع ایجاد شده در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را نتیجه احساس مسئولیت و دغدغه مدیران شهری دانست و با تأکید بر عزم جدی اعضای شورا و مدیران شهرداری فرون‌آباد در تداوم خدمات‌رسانی و روند توسعه زیربنایی شهر افزود: بسیاری از نیروهای متخصص و کاربلد در بدنه شهرداری و شورای شهر وجود دارند که با تکیه بر روحیه ایثار و از خود گذشتگی در راستای تحقق اهداف توسعه و نیز پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات مردم گام بر‌‌داشته و از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خدمات و موفقیت‌های شهرداری فرون‌آباد طی سال گذشته را باید به دیده انصاف و سپاس نگریست، افزود: شورای اسلامی شهر از مدیریت شهرداری و برنامه‌های راهبردی این مجموعه حمایت کامل و لازم را دارد و شهروندان نیز باید مجموعه مدیریت شهری را در ادامه راه حمایت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد در پایان تعامل، همکاری و مشارکت عمومی را رمز تداوم پیشرفت و توسعه شهری و تحقق خواسته‌ها و مطالبات به‌ حق شهروندان دانست و ابراز امیدواری کرد که شهر فرون‌آباد در آینده‌ای نزدیک به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول