اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«صبح یزد» در سیمای مرکز یزد تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: «صبح یزد» عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است که در سیمای شبکه تابان در حال تولید و پخش است.

«صبح یزد» در سیمای مرکز یزد تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان یزد، در آغازین ساعات طلوع دل‌انگیز خورشید که بر پهنای کویر زیبا می‌تابد، سیمای شبکه تابان با برنامه تلویزیونی «صبح یزد» میهمان خانه‌های مردم دارالعباده استان یزد می‌شود.

صبح یزد با سفر به نقاط کویری و مناطق خوش آب و هوای کوهستانی که تلفیقی دل‌انگیز از قدرت پروردگار و یکی از الطاف خداوندی به مردم خطه یزد است، تصاویری چشم‌نواز و روح‌بخش را پیش‌کش مردم استان و ایران می‌کند.

در آیتم بزرگترهای فردا، با بچه‌ها در مورد موضوعات روزمره زندگی بحث و گفت‌وگو می‌شود و در آیتم معرفی شهرستان‌های استان یزد نیز به بررسی وضعیت گردشگری، صنعت، کشاورزی و همچنین معرفی جاذبه‌های تاریخی پرداخته می‌شود.

در آیتم حجره نیز مشاغل سنتی و امروزی یزد و در آیتم یزدشناسی نیز پیشینه و تاریخ یزد معرفی می‌شود.

در آیتم پاورقی نیز یک کتاب همراه با بحث بر سر میز صبحانه، معرفی زیستگاه‌ها و حیات وحش استان یزد به تماشا گذاشته می شود.

گزارش ترافیک، رخصت شامل گزارشی از زورخانه‌های یزد همراه با نوای مرشد، آشپزی شامل آموزش انواع صبحانه، آب و آبادی شامل معرفی تفرجگاه‌های استان یزد، یک روز یک شغل، یک صبح یک مسجد، صبح و ورزش، گزارش، ارتباط تلفنی و نماهنگ از دیگر آیتم‌های این برنامه تلویزیونی است.

صبح یزد به تهیه کنندگی محمدرضا طائفی و اجرای عباس گلرسان هر روز صبح ساعت هشت به طور زنده از سیمای شبکه تابان پخش می‌شود.

دیگر عوامل صبح یزد عبارتند از کارگردان هنری: محمود یزدچی، کارگردان فنی: ابوالفضل ترابی، نویسنده: نسرین وافی و محسن آخوندی، دستیار تهیه: حامد ژیان‌پور، گزارشگران: محمود دهقانی، سعید طالبی‌پور، رضا اطمینان، تصویربرداران: مهرداد ملایی، اشرف صادقی، محمدرضا زارع، صدابردار: حمیدرضا خرداد مهر، ارتباطات تلفنی: فریبا دهقان، تدوینگر: مخدومی

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول