اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

غربی‌ها در مذاکرات بغداد باید برای جلب اعتمادسازی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه غربی‌ها خودشان هم فهمیده‌اند که زمان راهبرد فشار به پایان رسیده است، گفت: آنان باید در مذاکرات بغداد برای جلب اعتماد ایران تلاش کنند.

غربی‌ها در مذاکرات بغداد باید برای جلب اعتمادسازی تلاش کنند

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه خطاب به دول اروپایی اظهار داشت: سال‌هاست که برای جلب اعتماد آمریکا با ایران موضع خصمانه داشتید و به جایی نرسیدید، اکنون وقت آن رسیده که با راهبرد ایران هماهنگ شوید و از موضع تقابل به گفتگو و تعامل با ایران روی آورید و از روش فشار که دیکته آمریکا به شماست دست بردارید.

وی افزود: این مسئله به صلاح مصالح و منافع خودتان است وگرنه ما نیاز به مذاکره نداریم و بحث غنی‌سازی برای ایران حرف و اما ندارد و این ملت به پای احقاق حق مسلم خود ایستاده است و به هیچ قیمتی کوتاه نخواهد آمد.

حسینی یادآور شد: گروه 1+5 تجربه‌های ناموفق گذشته را تکرار نکند و ما اعتمادی به شما غربی‌ها که مجری سیاست‌های خصمانه کاخ سفید هستید، نداریم زیرا دیروز در نشست استامبول حرفی زدید که اعتدال نسبی داشت اما امروز با بیانیه خود چرخش موضع دادید.

وی خاطرنشان کرد: غرب باید نسبت به ایران محاسبات واقع بینانه خود را به خاطر فشارهای لابی صهیونیستی و امپریالیستی کنار بگذارد و بر آن سرپوش نگذارد چون در این صورت در برابر ایران سرانجامی نخواهد یافت.

حسینی با بیان اینکه فعالیت‌های هسته‌ای و توانمندی‌ها به پشتوانه اراده ملی و حمایت الهی بالاست و از فرصت‌یابی نوین منطقه‌ای برخوردار است، افزود: تنها اعتمادسازی از جانب اروپایی‌ها است که می‌تواند زنجیره موفقیت‌آمیز بودن گفتگوهای اروپا و ایران را ایجاد کند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول