اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تفت:

تبلیغات در روابط عمومی‌ها باید به روزرسانی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه تفت گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها باید در روابط عمومی‌ها به روز رسانی شود.

تبلیغات در روابط عمومی‌ها باید به روزرسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تفت، حجت‌الاسلام محمدرضا مدیح پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان تفت به مناسبت هفته ارتباطات اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی‌ها بسیار ارزشمند و مقدس است و دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی دنیا روی کوچک‌ترین خبر و تبلیغات روابط عمومی‌های ایران حساب می‌کنند.

وی با بیان اینکه در فضای امروز، مسئولیت روابط عمومی فقط تهیه خبر و ارسال آن و کارهای جزئی نیست، افزود: فعالیت‌ها و در صحنه بودن روابط عمومی‌ها غول استکبار را سرنگون می‌کند و همین تبلیغات و اخبار صادقانه روابط عمومی‌ها همه دنیا را نگران کرده است.

مدیح با اشاره به القائات و تبلیغات شیطانی استکبار جهانی از قبل از انقلاب تاکنون که همه بحث روابط عمومی و تبلیغات خود را به کار گرفته تا بشریت را به سمت و سوی ضد خدایی جلو ببرد، عنوان کرد: یک روابط عمومی زرنگ و به روز می‌تواند در دنیا دفتر خداجویی را به نفع خداپرستان پیش ببرد.

امام جمعه تفت خاطرنشان کرد: ایران در رقابت خبری دنیا حرف اول را می‌زند زیرا درست‌ترین و‌ صادقانه‌ترین خبر را ایران می‌دهد و این قوی بودن روابط عمومی‌ها را می‌رساند.

مدیح بر اهمیت دادن و به روز کردن تبلیغات، در راستای مسائل مختلف انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی و دینی توسط روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی موفق است که برای ارزش‌های اسلامی و دینی هرچه در توان دارد کار کند و با ارتقای فعالیت‌های خود، هم به انقلاب و هم به دستگاه‌های مرتبط با خود خدمت کنند.

وی از مدیران و مسئولان ادارات نیز خواست: با اهمیت دادن به مسئولیت خطیر روابط عمومی برای رفع مشکلات فعالان در این پست تلاش کنند و آنها را مشاور و امین خود بدانند.

فرماندار تفت در این مراسم، نقش روابط عمومی در یک دستگاه اداری را به منزله نقش مغز برای بدن دانست و بر اهمیت دادن به مسئولیت روابط عمومی در برهه کنونی از طرف مدیران و مسئولان تاکید کرد.

ابوالقاسم دهقان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد روابط عمومی‌ها عنوان کرد: منویات و راهنمایی‌های معظم له در این مورد، نشان از اهمیت و جایگاه این موضوع دارد و روابط عمومی‌ها باید منویات و راهنمایی‌های ایشان را در نظر داشته باشند.

رئیس روابط عمومی و مشاور فرماندار تفت نیز در این دیدار به گوشه‌ای از فعالیت‌های روابط عمومی شهرستان تفت اشاره کرد و گفت: شهرستان تفت نخستین شهرستان استان یزد است که شورای روابط عمومی‌های شهرستان، وبلاگ جامع خبری برای ادارات و اصحاب رسانه و جشنواره روابط عمومی‌های برتر را راه‌اندازی کرده است.

علی احمدیان، برگزاری 15 کارگاه آموزشی در قالب خبرنویسی، اصول مدیریت روابط عمومی، وبلاگ نویسی، روابط عمومی الکترونیک و... با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی، راه‌اندازی سامانه پیامک روابط عمومی، برگزاری شش نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌ها و برگزاری سه دوره جشنواره روابط عمومی‌های

برتر شهرستان تفت را از فعالیت‌های روابط عمومی فرمانداری تفت عنوان و هدف از انجام چنین فعالیت‌هایی را ارتقای جایگاه روابط عمومی و سطح خبری و بازتاب آن در استان و حتی در کشور ذکر کرد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم شهرستان تفت را به عنوان شهر نمونه روابط عمومی ایران معرفی کنیم و در آستانه برگزاری چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شهرستان هستیم، همراهی و همکاری مدیران و مسئولان را در رسیدن به این اهداف خواستار شد.

انتهای پیام/صا10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول