اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار ایرانشهر خبر داد

صدور 356 فقره پروانه ساختمانی در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: معاون فنی و شهرسازی شهردار ایرانشهر گفت: به منظور جلوگیری و توقف ساخت و سازهای غیراصولی 356 فقره پروانه ساختمانی در این شهرستان صادر شده است.

صدور 356 فقره پروانه ساختمانی در ایرانشهر

منصور ملازهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: واحد صدور پروانه ساختمان شهرداری ایرانشهر بنا به پیشنهاد و موافقت و شورای اسلامی شهر با اعمال تخفیفات ویژه عمومی برای توقف ساخت و سازهای غیراصولی و بدون مجوز اقدام به صدور 356 فقره پروانه ساختمان کرده است.

وی افزود: از مجموع آمار فوق 298 پروانه به عنوان مسکونی و تعداد 58 پروانه به عنوان تجاری صادر شده است و تاکنون شهروندان ایرانشهری 101 فقره گواهی پایان کار ساختمان را از شهرداری دریافت کرده‌اند.

معاون فنی و شهرسازی شهردار ایرانشهر بیان کرد: پروانه‌های موجود در کمیسیون ماده 100، 285 پرونده است که تاکنون 28 جلسه در این زمینه برگزار شده که کار رسیدگی به 252 پرونده به اتمام رسیده است.

ملازهی تصریح کرد: عمده پرونده‌های موجود در کمسیون ماده 100 مربوط به اضافه بنا و ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی است.

وی افزود: صدور 41 مورد گواهی عدم خلاف، 28 مورد اضافه اشکوب، 47 مورد مجوز دیوارکشی، 171 مورد مجوز تفکیک، 607 مورد پاسخ دفترخانه‌ها، 223 مورد مهلت پروانه و 74مورد اصلاحی پروانه از مهم‌ترین اقدامات دفتر فنی شهرداری ایرانشهر بوده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول