اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دروغ ترور سران سوریه؛ موج جدید شایعات و جنگ روانی علیه دمشق

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر منطقه با اشاره به خبرسازی‌های اخیر درباره ترور برخی مسئولان سوریه، اعلام کرد که اطلاعات موجود حاکی از آغاز دور جدید جنگ روانی علیه دمشق است.

دروغ ترور سران سوریه؛ موج جدید شایعات و جنگ روانی علیه دمشق

به گزارش خبرنگار فارس در دمشق، حسین مرتضى تحلیلگر مسائل منطقه، اعلام کرد که طی معلومات بدست آمده و با توجه به اینکه این روزها برخی از شبکه‌ها اقدام به منتشر کردن برخی از اخبار در رابطه با ترور برخی از وزراء و مسئولان سوری کردند به نظر می رسد که موج جدیدی از شایعه پراکنی ها در دوره آینده علی خصوص در شهر دمشق بوجود خواهد آمد.

مرتضی افزود: همچنین پس از سخن در مورد ترورها برخی از افراد مسلح در پایتخت دمشق وارد محله ها شدند و اقدام به تیر اندازی کردند و از اینجا پیش بینی می شود که در روزهای آینده روشی جدیدی مورد استفاده قرار بگیرد که آن پارازیت انداختن بر روی شبکه های تلوزیونی سوریه است و پس از آن پخش اخباری از انشعاب مسئولین و یا جدا شدن آنها از حکومت و پخش تصاویر تلوزیونی که ممکن است از قبل ضبط شده باشد که ممکن است در آن مناطقی شبیه به مناطق سوریه را به مشاهده بگذارند و بگویند که مردم به خیابان ها آمده‌اند.

این تحلیلگر تصریح کرد: علی الخصوص شب گذشته خبری از یکی از دستیاران ماهر اسد پخش شد که در آن شخص مذکور ماهر اسد را کشت تا بدین وسیله روحیه مردم سوریه را بالا ببرند و در دوره آینده احتمال ترور برخی از شخصیت های مهم دور از انتظار نیست.

روز گذشته شبکه خبری الجزیره مدعی شد که مخالفان مسلح جمعی از مسئولان سوری را از جمله وزیر دفاع را ترور کرده‌اند.

محمد الشعار وزیر کشور سوریه در مصاحبه‌ای ضمن رد چنین شایعاتی، تاکید کرد که سوریه به این دروغ‌ها عادت کرده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول