اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در سایه سکوت جهانی

کابینه رژیم صهیونیستی با طرح تقویت شهرک‌سازی در قدس موافقت کرد

خبرگزاری فارس: کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه ویژه‌ای که به مناسبت چهل و پنجمین سالروز اشغال قدس در جنگ سال 1967 برگزار شد، با طرح تقویت شهرک‌سازی در قدس اشغالی موافقت کرد.

کابینه رژیم صهیونیستی با طرح تقویت شهرک‌سازی در قدس موافقت کرد

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی"یدیعوت آحارونوت" نوشت که کابینه رژیم صهیونیستی عصر دیروز نشست‌ ویژه‌ای را برگزار و با طرح تشکیل محله‌های جدید در قدس اشغالی برای اسکان شهرک‌نشینان صهیونیست و نیز حمایت از بخش‌های اقتصادی، گردشگری و اجتماعی آن موافقت کرد.

بر اساس این گزارش در این نشست همچنین تصمیم گرفته شد به منظور تسهیل در امر ساخت و ساز واحدهای مسکونی سرمایه‌گذاران از شرکت در مناقصه‌های زمین معاف شوند و همچنین بودجه‌ای به ارزش 350 میلیون شیکل به منظور توسعه اماکن عمومی گردشگری و توسعه زیرساخت‌ها طی 6 سال آینده تصویب شد و  نیز حمایت از مناطق آزاد داخل شهر و ادامه بازسازی قبرستان یهودیان در جبل الزیتون مورد تاکید قرار گرفت.  

کابینه رژیم صهیونیستی در این نشست همچنین با اختصاص بودجه‌ای به مبلغ 20 میلیون شیکل جهت بازسازی و ترمیم بنای یادبود واقع در تله الذخیره که در حال نابودی است، موافقت کرد.

"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این جلسه تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده در ادامه سرمایه‌گذاری‌های عظیمی است که دولت طی چند سال گذشته آن را در برنامه خود قرار داده و نتایج آن را عملا در واقعیت می‌بینیم و این سرمایه‌گذاری‌ها در حمایت از شهر قدس به عنوان یک مرکز توریستی جهانی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول