اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هیئت‌های فتح و حماس امروز در قاهره دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و رئیس هیئت گفت‌وگوی این جنبش با حماس اعلام کرد که هیئت‌های دو جنبش امروز تحت نظارت مصر در قاهره با هم دیدار می‌کنند.

هیئت‌های فتح و حماس امروز در قاهره دیدار می‌کنند

به گزارش فارس، "عزام الاحمد" به رادیو "صدای فلسطین" گفت که هیئت‌های فتح و حماس امروز در قاهره دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

وی افزود که هدف از این دیدار بررسی نحوه اجرای توافقنامه آشتی و اعلامیه دوحه است و ابراز امیدواری کرد که تمامی موانع بر سر راه اجرای این توافقنامه برداشته شود.

"محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی حماس سال گذشته تحت نظارت امیر قطر در دوحه توافقنامه‌ای را امضا و طی آن قرار شد دولت انتقالی فلسطین به نخست‌وزیری عباس تشکیل شود اما تا کنون این توافقنامه به دلیل دخالت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و مانع‌تراشی‌های تشکیلات خودگردان اجرا نشده است.

در حالی که جنبش فتح دلیل عدم اجرای این توافقنامه را کارشکنی‌های حماس و مخالفت حماس با آغاز فعالیت کمیته‌های انتخاباتی در غزه می‌داند اما حماس اعلام کرده است که برگزاری انتخابات یکی از وظایف دولت انتقالی است و باید ابتدا دولت تشکیل و سپس به موضوع انتخابات پرداخته شود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول