اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهروندان جنوب تهران روش صحیح آوار‌برداری را آموختند

خبرگزاری فارس: کارگاه تکمیلی جست‌وجو و نجات بر آشنا شدن شهروندان جنوب تهران با روش صحیح آوار‌برداری در شهرری برگزار شد.

شهروندان جنوب تهران روش صحیح آوار‌برداری را آموختند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کارگاه آموزش تکمیلی جستجو و نجات با هدف توانمند‌سازی اعضای گروه‌های داوطلب واکنش اضطراری محله‌های ظهیر آباد، اقدسیه، شهید غیوری و صفاییه در ناحیه یک منطقه 20 برگزار شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: با هدف آشنایی داوطلبان واکنش اضطراری با مبانی مدیریت بحران و اصول ایمنی و کمک‌های اولیه در مواقع بحرانی و بروز حوادث، کارگاه آموزشی جستجو و نجات برای اعضاء گروه دوام محله‌های ظهیر آباد، اقدسیه، غیوری و صفاییه برگزار شد.

محسن کریمی گفت: در این دوره آموزشی اعضای گروه دوام این محلات در کلاس‌های نظری و عملی با چگونگی آواربرداری، شمعک‌زنی، ارزیابی حوادث، استفاده از تجهیزات امدادی و طرز استفاده از سیستم‌های زنده‌یاب آشنا شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعضای گروه دوام این محلات پیش از برگزاری این دوره آموزشی، در کارگاه‌های مبانی مدیریت بحران و کمک‌های اولیه، اطفاءحریق و روانشناسی بحران نیز شرکت کرده بودند.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 در خاتمه با اشاره به اینکه کارگاه‌های جستجو نجات و مبانی مدیریت بحران به صورت مستمر در محلات برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 30 گروه دوام در شهر ری تشکیل شده است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول