اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرابیان:

اقدامات درمانی دولت نهم و دهم در مناطق محروم بسیار مطلوب است

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: در دولت نهم و دهم در بخش درمان مناطق محروم کشور، اقدامات بسیار مطلوبی صورت پذیرفته است.

اقدامات درمانی دولت نهم و دهم در مناطق محروم بسیار مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، علی‌اکبر محرابیان پیش از ظهر امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان نیکشهر اظهار داشت: عملیات اجرای پروژه‌های درمانی در منطقه بلوچستان باید شتاب بیشتری گیرد و مسئولان مربوطه در این زمینه تلاش کرده تا هرچه سریع‌تر به مردم مناطق محروم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کنند.

وی افزود: خوشبختانه در دولت نهم و دهم، اقدامات بسیار زیاد و مطلوبی در بخش درمانی مناطق محروم به‌ویژه در استان سیستان‌وبلوچستان انجام شده که جای تقدیر دارد.

دستیار ویژه رئیس جمهور ادامه داد: مردم مناطق دورافتاده و صعب‌العبور سیستان‌وبلوچستان از لحاظ دسترسی به مراکز بهداشتی و درمانی با توجه به بعد مسافت و پراکندگی شهرها و روستاها با مشکلات زیادی مواجه هستند لذا به همت دولت عدالت محور در چند سال اخیر عملیات اجرایی تعداد زیادی از طرح‌ها از جمله ساخت خانه‌های بهداشتی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آغاز شده است.

محرابیان تصریح کرد: به همت دولت و مسئولان مربوطه، بسیاری از شاخص‌های بهداشتی در استان سیستان‌وبلوچستان ارتقا یافته و همچنین شیوع بسیاری از بیماری‌ها در این استان کاهش یافته که این نشان‌دهنده رشد سلامت در این خطه پهناور کشورمان است.

وی بیان داشت: دولت عدالت محور و مهرورز توجه زیادی به توسعه و گسترش مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم کشور دارد و برای این امر مهم طرح‌های زیادی را عملیاتی کرده است.

دستیار ویژه رئیس جمهور افزود: از مسئولان بهداشت و درمان و سایر دست‌اندرکاران مربوطه تقاضا می‌شود نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال ساخت مراکز درمانی همت گمارند تا هرچه سریع‌تر به مردم خدمات‌رسانی شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول