اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم در گفت‌وگو با فارس

جامعه قرآنی بودجه نیم‌درصد را از دولت مطالبه کند/ آسیب جدی در راه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دارالقرآن کریم با بیان نیاز دستگاه‌های قرآنی به پرداخت به موقع بودجه گفت: جامعه قرآنی باید با جدیت بودجه را از دولت مطالبه کند.

جامعه قرآنی بودجه نیم‌درصد را از دولت مطالبه کند/ آسیب جدی در راه است

«مهدی قره‌شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به قول دولت مبنی بر پرداخت به موقع بودجه قرآنی سال 91 گفت: جامعه قرآنی باید با جدیت بودجه را از دولت مطالبه کند و دولت نیز با  پرداخت به موقع بودجه قرآنی در سال آخر فعالیت خود باقیات‌الصالحات برای خود به جای می‌گذارد.

وی با بیان کم‌لطفی نمایندگان مجلس در خصوص تکلیفی نشدن بودجه قرآنی کشور، گفت: نمی‌دانم چرا تکلیفی شدن، سال گذشته رأی‌ آورد و امسال رأی نیاورد.

رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم با اشاره به اینکه اگر نگاه دولت تقویت فعالیت‌های قرآنی کشور باشد باید بودجه را در اختیار نهادهای قرآنی قرار دهد و در غیر اینصورت با توجه به پرداخت دیر تر از موعد سال گذشته اگر امسال هم بودجه به موقع پرداخت نشود آسیب جدی به فعالیت‌های قرآنی کشور می‌رسد.

قره‌شیخلو در خصوص اهمیت دو موضوع عفاف و حجاب و قرآن اظهار داشت: با توجه به اهمیت ویژه دو موضوع عفاف و حجاب و ترویج قرآن در جامعه باید هر کدام از این موضوع‌ها جداگانه در ردیف بودجه قرار می‌گرفتند و تلفیق این دو با هم باعث آسیب دیدن هر دو موضوع می‌شود.

وی در پایان با اشاره به نیاز جلوگیری از اعمال نفوذ و جابه‌جا کردن بودجه‌ها گفت: مجلس باید رقم هر دو موضوع عفاف و حجاب و قرآن را جدا از هم و دقیق مشخص می‌کرد تا از سوءاستفاده و جابه‌جا کردن بودجه‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول