اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه: اسرائیل در سرزمین ما آینده‌ای ندارد/ هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین تاکید کرد که سالروز فاجعه اشغال فلسطین، پیروزی اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی و تداوم سفر کاروان‌های شکست محاصره غزه بیانگر آن است که اسرائیل در سرزمین فلسطین آینده‌ای ندارد.

هنیه: اسرائیل در سرزمین ما آینده‌ای ندارد/ هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری"فلسطین الیوم"، "اسماعیل هنیه" امروز پس از اقامه نماز جمعه با اعضای کاروان‌های "مایل‌ها برای لبخند 12" و "پیروزی 2" دیدار و تاکید کرد: امروز باید شعار همیشگی خود را ارتقا داده و به جای این عبارت که "هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت"، بگوئیم که "اسرائیل در سرزمین فلسطین آینده‌ای ندارد".

وی ضمن استقبال از این کاروان اظهار داشت: تداوم سفر کاروان‌ها به نوار غزه در کاهش محاصره علیه ملت فلسطین سهیم بوده و چهره حقیقی و قبیح اسرائیل را در برابر جهانیان آشکار می‌سازد.

هنیه افزود: امسال سالروز فاجعه اشغال فلسطین با پیروزی کرامت در زندان‌های رژیم اشغالگر همزمان شده است و همبستگی با اسرا در اروپا و سراسر جهان نقش بزرگی در پیروزی این اسرا در برابر زندانبانان صهیونیست و به زانو درآوردن رژیم اشغالگر داشت و در نهایت نیز اراده اسرا بر زورگویی رژیم اشغالگر پیروز شد و همه اسرا از سلول‌های انفرادی رهایی یافتند.

وی تصریح کرد: پیام ما در سالروز فاجعه اشغال فلسطین و پیروزی اسرای دربند زندان‌های رژیم اشغالگر این است که ما می‌توانیم با دل زخم خورده پیروزی به ارمغان بیاوریم و با قلبی پر از درد امیدوار باشیم.

هنیه همچنین گفت که از زمان فاجعه اشغال فلسطین در سال 1948 تاکنون ما در غم و اندوه بسر می‌بریم و این غم تنها با آزادی قدس و مسجدالاقصی و بازگشت آوارگان به سرزمین خود رفع خواهد شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول