اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مسابقه‌ای

پدران و پسران کاشانی پا به رکاب شدند

خبرگزاری فارس: اولین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری پدران و پسران کاشانی در این شهرستان برگزار شد.

پدران و پسران کاشانی پا به رکاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از در نخستین رقابت‌های دوچرخه‌سواری پسران و پدران کاشانی که ظهر امروز در حضور مادران کاشانی در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی جوان سازمان رفاهی تفریحی شهرستان کاشان برگزار شد، 92 نفر شرکت داشتند.

در این رقابت‌ها، هر یک از پدران و پسران با استفاده از یک دوچرخه به نوبت یک مسیر 300 متری در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی جوان را رکاب زدند.

در این مسابقات که ویژه سنین مختلف و در مسیر 660 متری برگزار شد، شرکت‌کنندگان مسیر 330 متری را رکاب زدند و در پایان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند و جوایزی را دریافت کردند.

در این دوره از رقابت‌ها و در رقابت‌های کلاس اول ابتدایی ماهان و مرتضی موحدیان بر سکوی نخست ایستادند و فرزاد و محمد اکرمیان بر سکوی دوم ایستادند و دانیال و مهدی اکرمیان بر سکوی سوم ایستادند.

همچنین در رقابت‌های دانش‌آموزان کلاس دوم و سوم ابتدایی با پدران خود مهدی ستوده به همراه پدر خود رضا ستوده موفق شدند مقام اول را کسب کند و محمد پیران‌زاده و علی پیران‌زاده نایب قهرمان شدند و مهدی بهداد به همراه سعید بهرداد و ابوالفضل و عباس علیزاده به مقام قهرمانی رسید و علی‌اصغر و امیر شاه‌میرزایی به مقام دوم رسیدند و محمد‌حسین و علی‌اصغر صادقی به مقام سوم بسنده کردند.

در بخش رقابت‌های اول و دوم راهنمایی نیز، مهدی بابائیان به همراه رضا بابائیان رتبه نخست را کسب کردند، ابوالفضل و رضا غیبی به مقام دوم رسیدند و محمد و حسین وقار در مکان سوم ایستادند.

شهردار کاشان نیز در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان گفت: برای ترویج فرهنگ همگانی به ویژه دوچرخه‌سواری در جامعه نیاز به همکاری مسئولان شهرستان و تعامل شهروندان با مسئولین است.

سعید مدرس‌زاده، مسئولیت اصلی ورزش همگانی را برعهده شهرداری دانست و با اشاره به اقدامات شهرداری برای ترویج ورزش همگانی به ویژه دوچرخه‌سواری افزود: توسعه ورزش همگانی که امروزه نیاز اساسی جامعه شهری در بخش سلامت اجتماعی است نیاز به همکاری دو جانبه همه دستگاه‌های متولی در بخش سلامت جامعه دارد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری توسط پدران و پسران را در جامعه حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: رقابت‌های دوچرخه‌سواری پسران خردسال و پدران موجب انگیزه متقابل از استفاده دوچرخه در جامعه می‌شود.

مهدی نادعلی بیان داشت: علاوه بر مسابقات دوچرخه‌سواری از این دست، ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری در نقاط مختلف شهر و ترغیب شهروندان از استفاده دوچرخه برای انجام امور روزمره خود در سطح شهر در کاهش حجم ترافیک شهری، آلودگی هوای شهر و سلامت اجتماعی نقش اساسی دارد.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در حاشیه این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در سنین مختلف و به مناسبت‌های گوناگون در سال‌جاری را یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در بخش ورزش همگانی دانست و گفت: استقبال شهروندان کاشانی از این رقابت‌ها مسئولیت متولیان امور ورزش همگانی را دوچندان کرده است.

سجاد مظفری‌تبار متذکر می‌شود: انتظار می‌رود در سال‌جاری شاهد برگزاری برنامه‌های متعدد ورزش همگانی در رشته‌های مختلف بوده تا با رویکرد شهروندان به سمت و سوی ورزش‌ همگانی زمینه ایجاد جامعه‌ای سالم و بانشاط فراهم شود. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول