اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

تحریم ایران بهترین خدمت غربی‌ها به ملت ما بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا و غرب با تحریم ایران در واقع بهترین خدمت را به ملت ما کردند.

تحریم ایران بهترین خدمت غربی‌ها به ملت ما بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه گفت: امیرالمؤمنین سفارش فرموده‌اند تمام شئون زندگی ما به تقوا پیوند بخورد و ما باید با رعایت این سفارش به سوی کمال پیش برویم.

علما افزود: اول خرداد آغاز محاصره اقتصادی ایران از سوی آمریکا بود و آمریکا با تحریم ایران به ایران خدمت کرده است چرا که کشور ما در تمام علوم و فنون به پیشرفت رسیده است.

خطیب جمعه کرمانشاه بیان داشت: 31 سال است که در محاصره اقتصادی هستیم و این محاصره اقتصادی هیچ تأثیر بدی نداشته است چنان‌که تمام دنیا می‌بینند ما در موقعیت اقتدار می‌درخشیم و یکی از نعمت‌های بزرگ این بود که در این محاصره به خود بیاییم.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: فرمایش رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به معنی تکیه بر توان تولید داخلی است و این گامی بلند در مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

علما ادامه داد: اول خرداد روز بزرگداشت فیلسوف بزرگ ملاصدرا است که 400 سال نظراتش در فلسفه زنده مانده است، ملاصدرا محدث و فیلسوفی بزرگ بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به آزاد‌سازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر معجزه دفاع مقدس و روز امدادهای غیبی بود و طبق هیچ محاسبه بشری خرمشهر آزاد نمی‌شد. چنانچه امام فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز بسیج عشایری اظهار کرد: عشایر غیور در دفاع مقدس و طی سالیان بعد از انقلاب به مملکت خدمت‌های ارزنده‌ای کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: به ماه رجب نزدیک می‌شویم و ماه رمضان از ماه رجب می‌آید و باید خود را برای ماه میهمانی خدا آماده کنیم.

علما گفت: آمریکایی‌ها به خیال خام خود بحرین را زیر سلطه عربستان می‌برند در حالی‌که که عربستان خود متزلزل است و مردم بحرین زیر بار نمی‌روند.

وی ادامه داد: امروز مردم دنیا بیدار شده‌اند و زمان تصمیم‌گیری آمریکا و انگلیس برای ملت‌ها گذشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: ما امروز بعد از نماز با راهپیمایی حمایت خود را از مردم بحرین نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول