اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با تمجید از همکاری ارتش و دستگاه‌های امنیتی

حزب‌الله خواستار حل مسئولانه حوادث طرابلس شد

خبرگزاری فارس: حزب الله لبنان با ابراز تاسف عمیق نسبت به حوادث شهر "الفیحاء" طرابلس و تاکید بر ایجاد امنیت و ثبات در این شهر، خواستار مسولیت پذیری در برابر حوادث اخیر شد.

حزب‌الله خواستار حل مسئولانه حوادث طرابلس شد

 به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "المنار"، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای یادآور شد که ایجاد ثبات داخلی در طرابلس از طریق همکاری مثبت فعال میان مردم منطقه و دستگاههای امنیتی امکان پذیر است و با توجه به اهمیت طرابلس و موقعیت مهم این شهر در ترکیب ملی می توان گفت که تامین امنیت این شهر وظیفه همه مردم لبنان است.

در همین راستا حزب الله با تمجید از تلاش های خالصانه و کمک های جدی که برای خروج از بحران فعلی انجام شده است، از همکاری ارتش لبنان و دستگاههای امنیتی برای ایجاد امنیت و ثبات منطقه قدردانی کرد.

حزب الله لبنان همچنین خواستار این شد که با دقت و در آرامش به حوادث اخیر لبنان پرداخته شود تا نتایج بررسی شده و راه حلی جدی برای این مساله پیدا کرد.

حزب الله به این نکته اشاره کرد که باید علل انفجار اوضاع  و راه حل آن را مشخص کرد، زیرا سیاست تهمت زدن کورکورانه، وارد کردن رسانه ها و سخنان تحریک برانگیز موجب پیچیده شدن موضوع و سپس ایجاد حوادث اخیر شد، اما این حوادث هیچ سودی نداشت و نتوانست دلایل حقیقی بحران را پنهان کند.

حزب الله یادآور شد: کسانی که بر گریز از مسوولیت ها اصرار دارند و دیگران را سرزنش می کنند، موجب طولانی تر شدن عمر بحران شده و به رنج هموطنان ما در مناطق شمالی لبنان دامن می زنند.

این حزب از همه گروههای سیاسی،نهادها، رهبران و دستگاههای رسمی و رسانه های گروهی خواست مسئولیت بزرگ و جدی خود را برای خدمت به مردم بپذیرند تا امنیت و ثبات برای همه تامین شده و چنین حوادث خطرناکی در آینده تکرار نشود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول