اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جایزه عجیب نماینده مردم اصفهان در مجلس:

به افراد سمج در سال جاری هدیه می‌دهم/ حق‌خوری‌ها را پی‌گیری می‌کنم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری افرادی که سماجت به خرج داده و با بنده با توجه به مشکلات متعدد در زمینه عدم جواب‌گویی و مشغله کاری تماس‌های مکرر داشته باشند، جایزه تعلق می‌گیرد.

به افراد سمج در سال جاری هدیه می‌دهم/ حق‌خوری‌ها را پی‌گیری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن کامران صبح امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی یک جایگاه ویژه‌ای دارد که یکی از آنها این است که گزارش‌هایی که توسط این افراد تهیه می‌شود، باید رضای خدا در آن بوده و به صورتی نباشد که تنها لزوم جلب رضایت رئیس در آن مدنظر باشد.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها نباید در شرایط مقتضی چاپلوسی را چاشنی کارهای خود قرار داده و باید گزارش جامعی از شرایط موجود محل کار خود ارائه دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید هر اتفاقی که در آن سازمان مشاهده کردند، به درستی اطلاع دهند، چه رئیس خوشش بیاید یا ناراحت شود.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها این است که افراد را با یکدیگر رفیق کنند، نه اینکه رفاقت را کارچاق‌کن کنند.

کامران به انتصاب‌های صورت گرفته در کشور اشاره کرد و بیان داشت: برخی انتصاب‌های صورت گرفته در کشور درست نیست، به طور مثال برای بخش‌ تصدی وزارت صنعت حضور یک صنعتگر بهتر از فردی است که هیچ شناختی در آن حیطه ندارد.

وی از یکی از بازدیدهای خود سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از یک مکان داشتم و در آنجا نیز روضه‌ای برپا بود، مشاهده کردم اتاق به اتاق آن مکان صنایع دستی وجود دارد، گفتم اگر یکی از این افراد رئیس باشد بهتر صنایع دستی را می‌فهمد تا اینکه کسی باشد که دستش تا این لحظه به چکُش هم نخورده و به هیچ ‌وجه طراح نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید میان آدم‌هایی که سالم هستند، رفاقت ایجاد کنیم که این اقدام وظیفه روابط عمومی‌ها است.

وی از دیگر شرایط کاری روابط عمومی‌ها سخن گفت و اضافه کرد: اقدام روابط عمومی‌ها باید با برنامه باشد، برای مثال مجلس و دولت دارای برنامه‌های مخصوص به خود هستند که از یک سو برنامه‌ریزی کرده و از سویی دیگر ممکن است خود مجلس و دولت آنها را به هم بزنند.

کامران افزود: روابط عمومی‌ها نیز باید همین وظیفه را در ادارات خود داشته باشند و هر چه قانونی است، باید پیش ببرند.

وی در این مراسم هم‌چون همیشه به ذکر شماره تلفن همراه، شماره منزل، فاکس، آدرس محل سکونت، شماره تلفن دفتر اصفهان و شماره تلفن دفتر تهران خود پرداخت و اظهار داشت: افرادی که در اصفهان با مشکلی برخورد می‌کنند، کافی است از طریق این شماره‌ها با بنده تماس گرفته و رنج سفر به تهران را متحمل نشوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر کسی حق‌خوری کرد با تماس با بنده اطلاع دهد، اگر رسیدگی نکردم، من را مانند آنها فرض کنید.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول