اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دومین همایش کشوری هماتولوژی در یزد آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: دومین همایش کشوری هماتولوژی از صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد آغاز به کار کرد.

دومین همایش کشوری هماتولوژی در یزد آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دبیر علمی دومین همایش سراسری هماتولوژی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: 400 مقاله به دبیرخانه همایش هماتولوژی ارسال شده است که 250 مقاله از این میان برگزیده شده‌اند.

اعظم‌السادات هاشمی عنوان کرد: در این همایش، بیماری‌های خونریزی دهنده، طب انتقال خون، مراقبت‌های پرستاری، تازه‌های انکولوژی کودکان و بررسی کم‌خونی‌های دهندگان خون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد یاد شده، تازه‌های انکولوژی کودکان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، خلاصه مقالات همایش هماتولوژی به صورت انگلیسی در ژورنال انگلیسی زبان (AJPHO) چاپ خواهد شد.

هاشمی در مورد نحوه استفاده عموم از مطالب آموزشی این همایش گفت: هم‌زمان با برپایی همایش، همایش مردمی با محوریت پیش‌گیری از بروز چاقی و اضافه وزن نیز طی دو روز در پارک آزادگان صفاییه برای استفاده عموم با همکاری مرکز بهداشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول