اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین

نرخ جدید کرایه تاکسی در ورامین اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی به زودی در ورامین اعلام می‌شود.

نرخ جدید کرایه تاکسی در ورامین اعلام شد

یزدان خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران درباره نرخ کرایه‌های تاکسی در ورامین اظهار داشت: با وجود بالا رفتن نرخ کرایه تاکسی در شهر تهران هیچ‌گونه افزایشی در کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری ورامین نداشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین گفت: با وجود این‌که هر ساله با مصوبه شورای ترافیک شهرستان، نرخ کرایه خودروهای مسافربر درون شهری و برون شهری افزایش می‌یافت اما تاکنون هیچ تصمیمی در ارتباط با افزایش کرایه در شهرستان ورامین صورت نگرفته است.

وی افزود: البته رانندگان تاکسی شهرستان ورامین درخواست افزایش کرایه را با توجه به بالا رفتن قیمت برخی از نهاده‌ها داشته‌اند که این موضوع در دست بررسی است و به زودی تصمیم مقتضی در این زمینه اتخاذ می‌شود.

خانی گفت: تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی درباره نرخ کرایه در سطح شهرستان ورامین نداشته‌ایم و در صورت مشاهده افزایش خودسرانه نیز با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین با اشاره به اینکه به پایان سال تحصیلی نزدیک می‌شویم، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت جابه‌جایی دانش‌آموزان، فقط تاکسی‌های مجوزدار می‌توانند در قالب سرویس مدارس فعالیت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش و بخشنامه‌های راهنمایی و رانندگی، فعالیت و تردد خودروهای شخصی و غیرمجاز به عنوان سرویس مدارس ممنوع بوده و از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین در پایان خاطرنشان کرد: از مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان درخواست می‌شود در صورت نیاز به سرویس، حتماً از تاکسی‌های مجوزدار استفاده کرده و بیمه شخص ثالث و برگه معاینه فنی آن‌ها را قبل از انعقاد قرارداد کنترل کنند.

انتهای پیام/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول