اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان یزد:

5 متصرف اراضی دولتی در یزد دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری پنج نفر از متصرفان اراضی دولتی در یزد خبر داد.

5 متصرف اراضی دولتی در یزد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علیرضا خالقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان یزد با اطلاع از تصرف و فروش اراضی دولتی به متراژ 30 هزار مترمربع واقع در یکی از محلات شهر یزد به ارزش 20 میلیارد ریال، با اقدامات اطلاعاتی سه متصرف این اراضی شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این سه متصرف پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی شدند و قرار مجرمیت یکی از آنها نیز صادر شد و پرونده وی به دادگاه ارجاع شد.

خالقی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی هم‌چنین با اطلاع از تصرف اراضی دولتی به متراژ 7 هزار و 900 متر به ارزش تقریبی بیش از 3 میلیارد ریال در یزد با اقدامات اطلاعاتی متصرف را شناسایی و پس از تفهیم اتهام به مرجع قضایی معرفی کردند.

خالقی در این زمینه به شهروندان هشدار داد: افراد متقاضی خرید زمین به ویژه در حاشیه شهر، قبل از هر گونه خرید زمین، قولنامه و یا معاوضه، برای مشخص شدن مالکیت اشخاص حقیقی و عدم دولتی بودن آن به اداره مسکن و شهرسازی مراجعه کرده و استعلام کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: ماموران آگاهی هم‌چنین از رباخواری فردی اهل و ساکن تهران به مبلغ 100 میلیون تومان مطلع شدند که با اقدامات پلیسی نامبرده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول