اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ریاضی سوادکوه خبر داد

حضور تیم سوادکوه در لیگ ریاضی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ریاضی شهرستان سوادکوه گفت: تیم منتخب سوادکوه برای حضور در لیگ ریاضی مازندران انتخاب شد.

حضور تیم سوادکوه در لیگ ریاضی مازندران

غلامرضا افشون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به فعالیت دو ساله کانون ریاضی سوادکوه از برنامه‌ریزی این کانون برای دستیابی به اهداف توسعه کمی و کیفی این رشته خبر داد و بیان کرد: بیش از 300 نفر در طول هر ترم از کلاس‌های این کانون استفاده می‌کنند.

وی افزود: سومین المپیاد ریاضی سوادکوه به منظور انتخاب تیم منتخب شهرستان جهت حضور در نخستین دوره لیگ ریاضی مازندران برگزار و نفرات برتر برای این لیگ انتخاب شدند.

افشون به برگزاری لیگ ریاضی مازندران در ماه‌های آینده اشاره کرد و گفت: برای انتخاب تیم منتخب سوادکوه تعداد 140 نفر از دانش آموزان دختر و پسر سوادکوه در مقطع تحصیلی سوم ابتدایی تا سوم راهنمایی در دانشگاه پیام‌نور زیراب به رقابت پرداختند.

این مسئول از برگزاری کلاس‌های رایگان ریاضی در سه هفته آخر اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این اقدام با تصمیم اعضای شورای طرح و برنامه کانون ریاضی سوادکوه و به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و استفاده بهینه از معلمان نخبه ریاضی سوادکوهی که در مناطق دیگر تدریس می‌کنند برگزار می‌شود.

مدیر کانون ریاضی سوادکوه به برگزاری دوره ویژه ریاضی اول ابتدایی اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح ویژه 30 نفر شرکت کردند.

وی از تهیه و توزیع پیک نوروزی ریاضی با عنوان عیدانه در عید نوروز امسال خبر داد و گفت: استقبال گسترده‌ای از این طرح به عمل آمد و به نفرات برتر نیز جوایزی اختصاص یافت.

افشون به تاثیر بالای حضور در کلاس‌های کانون ریاضی در جهت ارتقای رتبه علمی شهرستانی اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری استاندارد امتحانات و ایجاد فضای رقابتی سالم علمی از نتایج اقدامات ما در دوره فعالیت کانون ریاضی است.

انتهای ‌پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول