اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

مناطق جنوبی استان اردبیل در اولویت‌ گازرسانی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: بخش‌های جنوبی استان اردبیل به دلیل سردسیر بودن بیشترین میزان بهره‌مندی از گاز را شاهد خواهند بود.

مناطق جنوبی استان اردبیل در اولویت‌ گازرسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های گازرسانی شهرستان کوثر اظهار داشت: شهرستان خلخال در این میان جزو اولاترین شهرها و مناطق ماست که باید با اجرای گازرسانی شبکه‌های تغذیه گاز این شهرستان را نیز تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه آن از جمله کوثر نیازمند دریافت این خدمات هستند، افزود: در بخش گازرسانی به روستاهای استان فعالیت‌های چشمگیری را داشتیم که در این میان شهرستان خلخال و روستاهای آن بی‌نصیب از آن نبودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه از اجرای 4 هزار و 400 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی و بهره‌مندی 99.5 درصد از خانوارهای شهری استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

وی تصریح کرد: 43 درصد خانوارهای روستایی استان نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان داشت: تاکنون 23 شهر و 281 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و عملیات گازرسانی به 200 روستای دیگر استان هم در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع شبکه‌گذاری انجام شده در استان اردبیل 48 درصد در روستاها و 52 درصد در شهرهای استان اجرا شده است.

خدایی به نصب 153 هزار و 700 انشعاب گاز در استان اشاره کرد و گفت: شرکت گاز استان اردبیل تا پایان سال گذشته بیش از 284 هزار و 190 مورد مشترک گاز پذیرش کرده که از این میزان 885 مورد مربوط به صنایع عمده و جزء بوده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گاز‌رسانی به 56 مورد از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان را از دیگر اقدامات این شرکت ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در زمینه مصرف گاز طبیعی استان اردبیل در سال گذشته ابراز داشت: سال گذشته مشترکین شرکت گاز استان بیش از یک‌میلیارد و 663 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

وی از آغاز عملیات اجرایی برای گازرسانی به پنج روستای شهرستان کوثر خبر داد و گفت: کرندق، شویر، آلو، زاویه‌کرد و جغناب مجموعه روستاهای شهرستان کوثر هستند که زیرپوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان اظهار داشت: کوهستانی و سنگی بودن مسیر شبکه گازرسانی به این روستاها از ویژگی‌های طرح گازرسانی به پنج روستای یاد شده است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول