اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان خبر داد

نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان از نصب دوربین‌های کنترل ترافیک تا قبل از 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در اصفهان

مسعود بنده‌خدا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تأمین تجهیزات، امکانات و زیرساخت‌های لازم الکترونیکی به ویژه نصب دوربین در سطح شهر اظهار داشت: در ابتدای امر قرار بود نصب دوربین برای محدوده مرکزی شهر ترافیک شهر با مشارکت استانداری اصفهان انجام شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

وی افزود: مدیریت ترافیک شهری اصفهان هم نیز درصدد آماده‌سازی مقدمات کار نصب دوربین است که به محض فراهم شدن تأمین اعتبارات لازم به طور کامل اجرا می‌شود.

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان در واکنش به طرح سؤال توقف طرح زوج و فرد از سوی رئیس پلیس راهور شهرستان تصریح کرد: قصد رئیس پلیس راهور فقط تسریع در کار و اجرای تعهدات است و گر نه این طرح متوقف نمی‌شود.

وی در مورد اینکه تأمین اعتبار نصب دوربین برعهده کدام دستگاه اجرایی است و سهم مدیریت استان و مدیریت شهری چقدر است، ادامه داد: هر چند قرار اولیه با استانداری مبنی بر سهم یک میلیارد شهرداری و یک میلیارد استانداری بود، اما این امر در مرحله اولیه تغییر کلی کرد.

بنده‌خدا اضافه کرد: البته نمی‌توان کمک‌های مصوب شورای ترافیک استان را نادیده گرفت و اکنون به شکل دیگری این کمک شده است. 

وی با اشاره به وضعیت نصب دوربین در هسته مرکزی شهر اصفهان بیان داشت: 26 دوربین کنترلی برای سطح شهر اصفهان لازم است که تاکنون هیچ کدام نصب نشده است.

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان هم‌چنین از فراهم شدن مقدمات کار نصب دوربین در اصفهان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از شش ماه ابتدای سال جاری دوربین‌های کنترل ترافیک سطح شهر اصفهان در محدوده مرکزی شهر اصفهان نصب شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول