اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن در پاکدشت

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) مراسم بزرگداشت مقام زن در پاکدشت برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ صبح امروز به همت امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مناسبت ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و میلاد امام خمینی (ره)، مراسم جشنی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم ضمن تبریک این ایام گفت: نقش زن در جامعه از محوری‌ترین نقش‌ها به شمار می‌آید.

محمدرضا جوادی اظهار داشت: زنان در دو نقش همسری و مادری حیاتی‌ترین و اصیل‌ترین نقش‌ها را در ایجاد سلامت در محیط خانواده ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ جامعیت و گستردگی افق اندیشه و دیدگاه‌های تحلیلی درباره کارکردهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جوادی عنوان کرد: نقش کلیدی و محوری زنان در فراز و فرود جامعه انسانی در این کلام امام خمینی (ره) خلاصه می‌شود که فرمودند «صلاح و فساد جامعه در گرو صلاح و فساد زن‌هاست.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه سیره عملی حضرت زهرا (س) بهترین الگو در همه ابعاد است، خاطرنشان کرد: اسوه‌گیری و الگوپذیری از سیره عملی نخبگان و انسان‌های کامل و همگونی به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری آنان یکی از راه‌های رسیدن به کمال انسانی است و سیره عملی حضرت زهرا (س) و زینب کبری (س) برترین الگو در تمامی ابعاد زندگی فردی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌رود.

این گزارش حاکی است، در پایان مراسم از افرادی که در مسابقات فرهنگی حائز رتبه شده بودند تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول