اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر:

بررسی مشکلات از نزدیک نشانه‌‌های مهرورزی و عدالت محوری است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: حضور رئیس جمهور در نقاط مختلف کشور و بررسی مشکلات مردم از نزدیک، نشانه‌های مهرورزی و عدالت محوری دولت است.

بررسی مشکلات از نزدیک نشانه‌‌های مهرورزی و عدالت محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری صبح امروز در جلسه مشترک شورای اداری و معتمدان شهرستان ایرانشهر با اشاره به صدمین سفر هیئت دولت و نتایج و برکات سفرهای استانی دولت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت سفرهای استانی بود که امروز به یاری خداوند، صدمین سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به خراسان‌رضوی را شاهد هستیم.

وی افزود: حضور در اقصی نقاط کشور و دیدار چهره به چهره و درک مشکلات مردم از نزدیک و گوش‌دادن به درد دل مردم، نظارت مستقیم بر حوزه‌های استانی و شهرستانی و اولویت‌بندی تمام پروژه‌ها همه از نشانه‌های مهرورزی و عدالت محوری دولت است که در جریان این سفرها این اهداف عملی شد.

فرماندار ایرانشهر در ادامه داد به برخی از اقدامات دولت نهم و دهم در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: اجرای بیش از هزار و 432 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 700 میلیارد تومان در شهرستان ایرانشهر از خدمات دولت نهم و دهم است.

بامری گفت: پروژه انتقال گاز از عسلویه به ایرانشهر یکی از پروژه‌های مهم و ماندگار بود که به طول 907 کیلومتر و با عبور از پنج استان و با اعتبار بیش از یک‌هزار و 750 میلیارد تومان، رویای استفاده از نعمت گاز در شهرستان را محقق کرد.

وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهر بزمان، احداث سد سارادان و سد شیرآباد، اجرای شبکه داخلی گاز، احداث جاده ترانزیتی چابهار ـ ایرانشهر، احداث نیروگاه سیکل ترکیبی، احداث پل بزرگ دامن، استقرار دانشگاه علوم پزشکی، راه‌اندازی پست 63 کیلوولت دامن و سردرگان، تکمیل اردوگاه بازپروری معتادان در سال‌جاری و استقرار پلیس راه جنوب استان، تسریع در انتقال آب چاه‌های سردگال به روستاهای غرب بمپور و... از اقدامات ماندگار و بزرگ دولت نهم و دهم در شهرستان ایرانشهر است.

فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: در سفر اخیر مدیرعامل سازمان فرودگاه‌های کشور و بازدید از فرودگاه ایرانشهر، 4 میلیارد تومان برای توسعه باند فرودگاه ایرانشهر، احداث جایگاه سوختگیری و احداث ترمینال فرودگاه اختصاص یافت.

بامری همچنین از اختصاص تسهیلات ویژه دولت برای توسعه بخش کشاورزی خبر داد و گفت: مجوز حفر 23 حلقه چاه در دشت سمسور به عنوان یکی از مستعدترین مناطق کشاورزی صادر شده که برای آبیاری 900 هکتار از زمین‌های این منطقه حفر خواهد شد.

وی افزود: زمین‌های دشت سمسور بزمان و زمین‌های سردگال و سر تختی در شهرستان از جمله اراضی قابل کشت محسوب می‌شوند که به متقاضیان جویای کار بومی و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی واگذار می‌شود و واجدین شرایط از طریق ثبت‌نام در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان می‌توانند از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عبدالهی امام جمعه ایرانشهر نیز در ادامه این جلسه ضمن تبریک ایام خجسته میلاد دخت نبی اکرم (ص) به خطبه ایشان و مضامین این خطبه پرداخت.

مولوی کریم‌زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر در زمینه اهتمام ورزیدن به امور مسلمانان گفت: ما در شرایط تحریم اقتصادی از سوی دشمنان نظام هستیم و نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری و تحقق این امر باعث برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و بی‌اثر شدن این تحریم‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول