اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

کلاس‌های بصیرت‌بخشی برای دانش‌آموزان برگزار شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در شرایط کنونی برگزاری کلاس‌های بصیرت‌بخشی و دشمن‌شناسی برای دانش‌آموزان الزامی است.

کلاس‌های بصیرت‌بخشی برای دانش‌آموزان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در دیدار با مسئولان و مدیران سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار داشت: بصیرت و دشمن‌شناسی عامل مهمی برای نسل جوان برای مقابله با فراز و فرودهای موجود در جامعه است و از عوامل تعالی و رشد دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت اعتکاف و اردوی راهیان‌نور برای دانش‌آموزان تصریح کرد: اثری که راهیان نور بر جوانان و نوجوانان گذاشته نشان داده است که این اردوها بعد از دفاع مقدس اثرگذاری زیادی روی دانش‌آموزان داشته است.

جهانبخش افزود: سازمان دانش‌آموزی در تحقق افق چشم‌انداز به منظور آماده کردن آینده‌‌سازان برای ورود به عرصه خدمتگزاری نقش بی‌بدیلی دارد.

استاندار بوشهر گفت: افزایش روحیه مشارکت‌پذیری و ولایتمداری در عرصه مدیریت اجرایی از دیگر کارکردهای مهم سازمان دانش‌آموزی است و این سازمان با اهداف مهم و بزرگی شکل گرفته و امیدواریم افق چشم‌انداز را در آموزش و پرورش عملیاتی کنند.

وی بیان داشت: افق چشم‌انداز 1404 نقشه راهی برای توسعه متوازن، متعادل و متعالی است و سازمان دانش‌آموزی یکی از جلوه‌هایی است که می‌تواند به اهداف سازمان آموزش و پرورش جامه عمل بپوشاند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وظیفه ارتقای تعالی دانش‌آموزان وظیفه‌ای سنگین است گفت: فرهنگ بوسیدن دست معلم باید در جامعه جاری شده و نهادینه شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش یادآور شد: رسالت آموزش و پرورش رسالتی بنیادین است و اگر جامعه‌ای می‌خواهد رشد کند باید به نیروی انسانی توجه داشته باشد و آموزش و پرورش وظیفه مهم تربیت نیروی انسانی را بر عهده دارد.

جهانبخش تأکید کرد: اگر کشوری به نیروی انسانی توجه داشته باشد آن کشور توسعه یافته است چرا که معتقدیم یکی از عوامل مهم توسعه یافتگی تعالی نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: سازمان دانش‌آموزی یکی از عرصه‌هایی است که در جهت تحقق اهداف تعلیم و تعلم شکل گرفته و نقش مهمی را برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی بازی می‌کند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول