اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

پرونده ماشین‌سازی به کمیته استیناف ارجاع شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز از اعتراض این باشگاه به کمیته استیناف در خصوص رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: اگر در مورد این شکایت موفق نشدیم، در فوتبال و فوتسال تیم‌داری نخواهیم کرد.

پرونده ماشین‌سازی به کمیته استیناف ارجاع شد

افشین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هرچند در رای کمیته انضباطی به حقانیت تیم ماشین‌سازی تبریز اشاره شده است و نشانه‌های حقانیت تیم ماشین‌سازی در این رای مشهود است اما چون این رای نظر باشگاه ماشین‌سازی را تامین نکرده است به کمیته استیناف شکایت کردیم.

وی با تشکر از مسئولان کمیته انضباطی به دلیل رسیدگی دقیق به شکایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز، در خصوص دلایل اعتراض و شکایت این باشگاه به کمیته استیناف خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی با توجه به اسنادی که در اختیار داشت حکمش را صادر کرده است، ولی به دلیل اینکه تاکنون از تربیت‌بدنی نیروهای مسلح نامه‌ای در خصوص شکایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز واصل نشده است به کمیته استیناف شکایت کردیم تا با وصول این نامه پرونده دوباره بررسی شود.

دبیری با اشاره به پیگیری نمایندگان شمال‌غرب کشور در رابطه با این موضوع گفت: دکتر منادی نماینده مردم تبریز و اسکو و آذرشهر به نمایندگی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع هستند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در بخشی دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به حقانیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در کمیته استیناف پیگیر حقوق باشگاه باشیم و امیدواریم تربیت‌بدنی ستاد کل نیروهای مسلح هرچه زودتر در خصوص این موضوع نظر خود را اعلام کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی دبیری تبریز گفت: طبق اسنادی که در اختیار تربیت‌بدنی نیروهای مسلح قرار دادیم اگر جواب ندادند شرایط در هیئت مدیره باشگاه مطرح خواهد شد و در مورد ادامه تیم‌داری در فوتبال و فوتسال در هیئت‌مدیره باشگاه تصمیم‌گیری خواهد شد.

دبیری اظهار کرد: اگر در مورد این شکایت موفق نشدیم، به احتمال قوی و با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه هم در فوتبال و هم در فوتسال تیم‌داری نخواهیم کرد زیرا عزمی مبنی بر عدم حمایت از بخش خصوصی را در این ماجرا می‌بینیم و گویا نمی‌خواهند بخش خصوصی در فوتبال موفق شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول