اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان اصفهان:

خرید از ناشران اصفهانی در کشور عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان اصفهان گفت: در حال حاضر و با تدابیر موجود، خرید از ناشران اصفهانی در کشور عادلانه نیست.

خرید از ناشران اصفهانی در کشور عادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدحسن پارسافر یک‌شنبه شب در جمع ناشران کتاب استان اصفهان اظهار داشت: مشکلاتی که مربوط به انتشاراتی‌ها است، خارج از مشکلات اقتصادی در کشور نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات در امر نشر و کتاب با وجود تعاونی‌ها برطرف می‌شود، بیان داشت: وجود تعاونی‌ها برای ناشران و نویسند‌گان یکی از راه‌هایی است که می‌توان دست واسطه‌گران سودجو را کوتاه کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان اصفهان ادامه داد: چنانچه خرید کاغذ مانند سابق به تعاونی‌ها سپرده شود، توزیع آن بهتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ناشران فعالی در استان اصفهان داریم، تصریح کرد: با نظارت و هماهنگی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بازرگانی در زمینه تولید مواد اولیه انجام می‌دهند، به صنعت نشر و چاپ کمک بزرگی می‌شود.

پارسافر اضافه کرد: یکی از عواملی که نیاز به نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است، نظارت بر خرید کتاب از ناشران به صورت عادلانه بوده که این عدالت در مورد ناشران استان اصفهان به خوبی انجام نمی‌گیرد.

این مسئول با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب بنابر شعار سال جاری که تولید ملی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی است، متذکر شد: در ایران سه کارخانه تولید کاغذ در مازندران، غرب و تهران است که چندان فعال نیستند که نیاز به حمایت برای فعالیت بیش‌تر را خواهان هستند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول