اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی بنیاد شهید کردستان:

جشن پدران آسمانی نیازمند 11 میلیون تومان اعتبار است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: جشن پدران آسمانی نیازمند بیش از 11 میلیون تومان اعتبار است.

جشن پدران آسمانی نیازمند 11 میلیون تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن مرادی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی این مراسم معنوی در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با اشاره به مقام و منزلت شخصیت والای حضرت علی (ع) در دین مبین اسلام اظهار کرد: حضرت علی (ع) همواره هم‌دوش با پیامبر اکرم (ص) در همه احزاب و غزوه‌ها در پیروزی و گسترش دین اسلام و یار و یاور نیازمندان و محرومان بودند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این جشن بزرگ همزمان با سراسر کشور در استان کردستان گفت: این جشن با مشارکت و حضور فرزندان شاهد، همسران و والدین معزز شهیدان برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در ادامه از برگزاری جشن بزرگ پدران آسمانی در 5 شهرستان استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: این مراسم به مناسبت سالروز میلاد آسمانی‌ترین پدر آسمانی مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.

مرادی به اهداف برگزاری مراسم جشن دیدار با پدران آسمانی اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه مناسب برای بهبود ارتباط فرزندان شاهد و آشنایی آنان با مجاهدت‌های شهیدان، ارتقای نقش و جایگاه فرزندان شاهد در جامعه، ایجاد هسته‌های مشارکتی جامعه، شناسایی نیروهای نخبه و فعال فرزندان شاهد، فعال‌سازی ارتقا و بهره‌مندی از توانمندی‌های بالقوه فرزندان شاهد سراسر کشور در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: این جشن بزرگ 3 هزار نفری در استان کردستان به همت فرزندان شاهد و در راستای فعال و پویا کردن آنها و ارتقا ارتباط عاطفی بین فرزندان شاهد و پدرانشان این حرکت خودجوش در سطح استان و کشور برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در پایان با اشاره به اینکه در برگزاری این جشن‌ها هدف اصلی شناسایی نیروهای نخبه شاهد و ایثارگر است، گفت: شعار اصلی نهاد پدران آسمانی ولایت‌پذیری و ادامه دادن راه پدران شهید است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول