اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ‌فهرج:

100 پایگاه اوقات‌ فراغت‌ در فهرج راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌فهرج گفت: 100 پایگاه تابستانی برای اوقات‌ فراغت‌ دانش‌آموزان ‌در شهرستان فهرج راه‌اندازی می‌شود.

100 پایگاه اوقات‌ فراغت‌ در فهرج راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در جلسه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب‌ برای اوقات فراغت د‌انش‌آموزان اظهار داشت: 100 پایگاه تابستانی در دو بخش مرکزی و نگین کویر شهرستان فهرج برای اوقات فراغت دانش‌آموزان راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان بسیار ضروری و لازم است‌ و آینده فرزندان‌ این مرز و بوم را تضمین می‌کند.

زین‌الصالحین عنوان کرد: باید در تمام روستاها پایگاه‌های تابستانی بر‌ای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ مهدویت را در جامعه گسترش دهیم، گفت: در تمام‌ پایگاه‌های تابستانی باید کلاس ‌آشنایی با فرهنگ مهدویت‌ و آموزش قرآن دایر شود.

زین‌الصالحین از اختصاص بودجه برای غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت‌ دانش‌آموزان خبر داد و ابراز داشت: ‌بازدید از ابنیه‌های تاریخی ‌این شهرستان باید جزو برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از سوی مسئولان ‌غنی‌سازی اوقات فراغت قرار ‌گیرد.

وی افزود: در تابستان ‌سال جاری دانش‌آموزان از میل نادری مربوط به دوران سلجوقی و ‌تپه‌های بزرگ شنی در بخش نگین کویر بازدید کنند.

فرماندار فهرج در این جلسه بر هماهنگی فعالیت‌های مشترک دستگاه‌های مسئول پر کردن غنی‌سازی اوقات فراغت‌ دانش‌آموزان کمیته امداد امام خمینی، آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تأکید کرد و ابراز داشت: جلسه تعامل و هم‌اندیشی دستگاه ذیربط برای راه‌اندازی پایگاه‌های مشترک ‌در روستاها ‌تشکیل شود.

وی عنوان کرد: چند دستگاه مینی‌بوس برای اعزام دانش‌آموزان به اردوهای تابستانی از ‌دهیاری‌های بخش مرکزی و‌ نگین کویر در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول