اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرچک:

کوتاهی مسئولان در دفاع از فرهنگ ایثار خیانت است

خبرگزاری فارس: بخشدار قرچک با بیان اینکه در جامعه اسلامی با مدیری که دفاع مقدس را پاس ندارد، برخورد می‌شود، گفت: کوتاهی مسئولان در دفاع از فرهنگ ایثار و شهادت خیانت است.

کوتاهی مسئولان در دفاع از فرهنگ ایثار خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌الله ابراهیمی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های سوم خرداد در بخش قرچک اظهار داشت: فتح خرمشهر از افتخارات ملی و از نشانه‌های قدرت ایمان مردم ایران بود.

بخشدار قرچک گفت: فتح خرمشهر با توجه به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، نکات و اندرزهای بسیاری در خود نهفته دارد که باید به آن توجه کرد.

وی در ادامه بیان داشت: نکوداشت و پاسداشت این روزهای افتخارآفرین و تقدیر از افرادی که در نبرد با بعثیان بودند برای ما یک وظیفه است.

ابراهیمی در همین زمینه به تهدیدات و شیوه‌های تبلیغاتی جدید دشمن برای رخنه در صفوف ملت و کم‌رنگ کردن نقش ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن بنا دارد اعتقادات و ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم بگیرد اما مطمئن باشد که این ملت راه خود را پیدا کرده و دشمن مثل همیشه شکست می‌خورد.

بخشدار قرچک در پایان جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، دفاع از فرهنگ ایثار و شهادت را افتخاری برای مسئولان دانست و کوتاهی در این زمینه را خیانت بزرگ و غیرقابل بخشش ارزیابی کرد.

وی در این باره گفت: اگر مدیری در جامعه اسلامی احترام شهید و جانباز و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس را پاس ندارد مدیر جامعه اسلامی نیست و با چنین مدیری برخورد می‌شود.

در این نشست رونمایی از حرم شهدای گمنام در شهر قرچک با هماهنگی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک، ایجاد کتابخانه دفاع مقدس در یکی از کتابخانه‌های قرچک، تهیه طرح‌های تبلیغاتی بومی و غیربومی توسط اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ارائه به سایر ادارات و نهادها و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فتح خرمشهر در سطح ادارات با محوریت بخشداری قرچک به عنوان برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد تصویب شد.

همچنین برگزاری مراسمی بطور متمرکز در مسجد جامع قرچک در روز سه‌شنبه دوم خرداد سال جاری، ساخت و پخش دو مستند از شهدای بخش قرچک، رونمایی از آلبوم والدین معظم شهدای شهر قرچک، اجرای تئاتر خیابانی دفاع مقدس با هماهنگی شهرداری قرچک، توزیع سی دی عملیات فتح در خرمشهر و برگزاری یادواره شهدا در سطح ادارات و کارخانجات بخش قرچک مطرح نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول