اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در فیروزه:

اشتغال پایه سازندگی و آبادانی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: پایه سازندگی و آبادانی کشور تولید و ایجاد اشتغال است.

اشتغال پایه سازندگی و آبادانی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در ادامه یک صدمین سفر استانی خود در جمع مردم شهرستان فیروزه، با بیان اینکه این شهرستان پایتخت فیروزه جهان است، اظهار داشت: اگر در شهرستانی کار و تلاش و سختی نباشد بسیاری از مشکلات به وجود می‌آید اما خدا را شاکریم که ملت ایران اهل کار و تلاش و هرگونه سختی هستند و از حاصل زحمت و تلاش خود زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فیروزه شهرستانی نوپا است، افزود: برای اینکه این شهرستان به نقطه‌ای مطلوب برسد باید هم دولت حمایت بیش‌تری را داشته باشد و هم مردم تلاش بیش‌تری کنند که در این راستا با توجه به مطالبات مردم، قول ساخت یک سالن ورزشی با اولویت استفاده برای بانوان را می‌دهیم، هم‌چنین قول می‌دهیم جاده فیروزه به نیشابور را دو بانده کنیم و یک مجتمع فرهنگی و هنری و مصلا برای این شهرستان بسازیم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: هم‌چنین با توجه به اینکه در این شهرستان دانشگاه وجود داشته ولی ساختمانی برای آن ساخته نشده است قول ساخت ساختمان دانشگاه را می‌دهیم و بقیه مطالبات نیز در جلسه هیئت دولت تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس جمهور کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه ساختن ایران امروز مأموریت همه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: یک کشور اگر بخواهد آباد شود همه مردم باید دست به دست هم دهند و در این راستا از مردم می‌خواهم که آستین همت را بالا زده و در آبادانی این کشور و عمران آن تلاش داشته باشند.

وی با بیان اینکه پایه و اساس ساختن کشور تولید و اشتغال است، افزود: شهرستان فیروزه از معادن فیروزه بسیار عظیم و ذخیره خوبی برخوردار است و ان‌شاء‌الله با حمایت بیش‌تر دولت و تلاش بیش‌تر مردم، بتوانیم برای تمام جوانان این شهرستان شغل ایجاد کنیم و ریشه بیکاری را از بین ببریم.

وی اضافه کرد: دولت کمک می‌کند که این فیروزه در داخل همین شهرستان تراش داده و طراحی شده و هم‌چنین قول ساخت یک شهرک صنعتی فیروزه با تمام ماشین‌آلات و تجهیزات را می‌دهیم تا ان‌شاء‌الله تمام جوانان این شهرستان مشغول به کار شوند.

رئیس قوه مجریه تصریح کرد: با توجه به اینکه در این شهرستان محصولات کشاورزی خوب و زمین‌های حاصل‌خیز خوبی نیز وجود دارد، ان‌شاء‌الله با حمایت بیش‌تر دولت از جمله دادن یارانه که عمدتاً در بخش تغییر شیو‌ه‌های آبیاری و تغییر وضعیت زمین و آب‌رسانی است، شاهد باشیم که محصولات کشاورزی این شهرستان به تمام نقاط ایران صادر می‌شود.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول