اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

500 سرمایه‌گذار در فیروزکوه آماده دریافت زمین هستند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: حدود 500 سرمایه‏‌گذار در فیروزکوه آماده دریافت زمین هستند.

500 سرمایه‌گذار در فیروزکوه آماده دریافت زمین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار عصر امروز در جلسه‏‌ای که برای بررسی زیرساخت‏‌های شهرک صنعتی فیروزکوه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان فیروزکوه یکی از شهرستان‏‌های قابل توسعه در حوزه صنعت است.

وی با اشاره به قوانین موجود و حمایت‏‌های دولت در توسعه شهرستان فیروزکوه گفت: شهرک صنعتی "علی‏‌دره" فیروزکوه در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد.

معاون برنامه‏‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه از استقبال شرکت‏‌ها و سرمایه‏‌گذاران بخش خصوصی از این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: به دلیل آماده نبودن زیرساخت‏‌های لازم، سرمایه‏‌گذاران با مشکلات جدی مواجه شده‏‌اند و این امر زمینه کم شدن استقبال صاحبان صنایع در شهرستان فیروزکوه را فراهم خواهد کرد.

اسفندیار با اشاره به امکانات و حمایت‏‌های دولت از جمله در واگذاری زمین ارزان قیمت، معافیت‏‌های مالیاتی و موقعیت استراتژیک منطقه فیروزکوه که به واسطه محور مواصلاتی استان‏‌های تهران، سمنان و مازندران دسترسی به بازارهای فروش را فراهم می‏‌کند، در عین حال به مشکلات عدیده در بحث زیرساخت‏‏‌های توسعه‏‌ای در حوزه صنعت نیم‏‌نگاهی داشت.

وی گفت: با توجه به راه‏‌اندازی کارخانجات بزرگ در شهرک "علی‏‌دره" فیروزکوه، زیرساخت‏‌های موجود پاسخگوی نیازهای آنان نخواهد بود و سرعت و زمان دسترسی به امکانات زیرساختی در این زمینه بسیار مهم و ضروری است.

معاون برنامه‏‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: قریب به 500 سرمایه‏‌گذار در فیروزکوه آماده دریافت زمین هستند و با توجه به استانداردها و امکانات زیرساختی موجود در این زمینه با مشکل مواجه هستیم.

اسفندیار در خصوص تأمین برق شهرک صنعتی فیروزکوه گفت: با توجه به نیاز اعتباری بالای پروژه که اعتبار مورد نیاز آن حدود یک سوم اعتبارات شهرستان است، این پروژه باید در قالب یک طرح ملی دیده شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول