اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

حمایت از نیروی کار تنها پرداخت حقوق و مزایا نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: حمایت از نیروی کار تنها پرداخت حقوق و مزایا نیست.

حمایت از نیروی کار تنها پرداخت حقوق و مزایا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان و مدیران پالایشگاه جم و شرکت خدمات غیر‌صنعتی گاز ایران اظهار داشت: کارکنان پالایشگاه فجرجم در راستای بهره‌وری بالا نیاز به آرامش خاطر در محل سکونت خود دارند و نقش خدمات غیر‌صنعتی گاز ایران در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات گسترده شرکت خدمات غیر‌صنعتی گاز ایران به کارکنان این شرکت در شهرک‌های مسکونی بی‌شک در روند تولید پالایشگاه نیز تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر عامل پالایشگاه جم با اشاره به اینکه حمایت از نیروی کار تنها پرداخت حقوق و مزایا نیست خاطر نشان کرد: کاهش دغدغه‌های رفاهی و ایجاد محیطی آرام‌بخش در شهرک‌های مسکونی نیز به این امر بسیار کمک می‌کند که این مهم بر عهده شرکت خدمات غیر صنعتی است.

اسلامی اذعان داشت: خوشبختانه امکانات رفاهی، ورزشی برای کارکنان پالایشگاه در شهرک‌های مسکونی گاز واقع در شهرستان جم به خوبی وجود دارد و شرکت خدمات غیرصنعتی بسترساز استفاده از این امکانات است.

وی مجموعه تلاش‌ها و خدمات انجام شده در شهرک‌های مسکونی گاز توسط شرکت خدمات غیر صنعتی را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم نیز در ارائه خدمات به کارکنان و خانواده‌های آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اسلامی نقش شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران در راستای جلوگیری از دغدغه‌های تولید و آسودگی خاطر مدیران پالایشگاه‌ها از سیستم خدمات، خارج از حیطه عملیاتی در شهرک‌های مسکونی را بسیار مهم دانست.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نیز بستری مناسب برای زندگی و اقامت راحت‌تر و بهتر کارکنان و خانواده‌های آنها در شهرک‌های مسکونی فراهم و طرح‌ریزی شود و این مهم نیازمند حمایت همه‌جانبه مدیران عامل شرکت‌های پالایشی است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم مشارکت گسترده کارکنان و خانواده‌های آنها را نسبت به دادن ایده‌های جدید در بهره‌وری بالای شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران، بسیار مؤثر دانست.

وی مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران را حاکی از آینده‌ای روشن و پویا برای این شرکت دانست.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول