اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمریکا فروش تجهیزات نظامی به بحرین را از سر می‌گیرد

خبرگزاری فارس: با وجود ادامه اعتراضات مردمی در بحرین و سرکوب معترضین از سوی رژیم آل‌خلیفه، آمریکا اعلام کرده است که مجددا فروش تجهیزات نظامی به این کشور را آغاز می‌کند.

آمریکا فروش تجهیزات نظامی به بحرین را از سر می‌گیرد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه بی‌بی‌سی، آمریکا پس از یکسال توقف، مجددا فروش تجهیزات نظامی به حکومت بحرین را از سر می‌گیرد.

پس از آنکه آمریکا از سال گذشته فروش تجهیزات نظامی به بحرین را به دلیل ناآرامی‌ها و اعتراضات داخلی این کشور قطع کرده بود، امروز وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور مجددا فروش سلاح و تجهیزات نظامی به بحرین را آغاز می‌کند.

البته آمریکا اعلام کرده است که تجهیزات ضدشورش و کنترل ناآرامی را به بحرین صادر نکرده و این تجهیزات تنها کاربرد دفاع خارجی دارد.

آنطور که اعلام شده، قرار است آمریکا یک ناو و چندین شناور گارد ساحلی و همچنین موتورهای جدید جنگنده‌های اف-16 را به بحرین بفروشد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که وضعیت داخلی بحرین همچنان ناآرام است، اعتراضات مردمی به رژیم حاکم در این کشور همچنان ادامه دارد، و خاندان آل خلیفه نیز با همان شدت قبلی به سرکوب معترضین می‌پردازد. سازمان عفو بین‌الملل در گزارش رسمی خود اعلام کرده است که تنها در سال گذشته، 60 نفر در جریان اعتراض به خاندان حاکم بحرین، کشته شده‌اند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول