اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار یزد در امور بانوان:

اعتبار زنان در جامعه معیار سنجش پیشرفت کشورهاست

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار یزد در امور بانوان گفت: اعتبار زنان در جامعه یکی از معیارهای سنجش پیشرفت جوامع به شمار می‌رود.

اعتبار زنان در جامعه معیار سنجش پیشرفت کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مریم عبدالحسین‌زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بانوان استان یزد اظهار داشت: رویکرد این نمایشگاه، اشتغال بانوان در خانه بدون وارد آمدن لطمه به وظیفه خانه‌داری زنان است زیرا هدف ما تحکیم بنیان خانواده است و فقط حضور یک زن دلسوز می‌تواند آرامش را در خانواده میسر کند.

وی با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در استان یزد گفت: هدف از تشکیل این نمایشگاه در هفته بانوان این است که بتوانیم توانمندی بانوان یزدی را در معرض نمایش بگذاریم و نشان دهیم زنان علاوه بر انجام وظایف مادری و همسری خود به بهترین شکل از عهده اشتغال خانگی نیز برمی‌آیند.

عبدالحسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی از معیارها در سنجش پیشرفت یک کشور میزان اهمیت و اعتباری است که زنان در آن کشور دارند و هر چه حضور زنان در اجتماع فعال‌تر و موثرتر باشد، کشور پیشرفت خواهد کرد چنانچه به زنان به عنوان نیروهای فعال و سازنده نگریسته شود به طور قطع تاثیر بسیاری در روند پیشرفت کشور خواهد داشت.

مشاور استاندار در امور بانوان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سالن فجر دانشگاه یزد برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از سراسر استان حضور دارند و آثار هنرمندان در حوزه‌های مختلفی از جمله صنایع دستی، مجسمه‌سازی، سفال و سرامیک، طراحی و دوخت در معرض نمایش گذاشته شده است.

عبدالحسین با اشاره به برنامه‌های دفتر امور بانوان استانداری یزد در هفته گرامیداشت مقام و منزلت زن گفت: با توجه به اینکه هدف ما بانوان و خانواده است و تمام تلاش خود را معطوف تحکیم بنیان خانواده کرده‌ایم، محوریت کار را اشتغال خانگی زنان قرار داده‌ایم.

وی افزود: اولویت بعدی ما حضور زنان در جامعه است و تلاش داریم برنامه‌هایی برای حضور سالم همراه با امنیت را برای بانوان فراهم کنیم تا بتوانند در عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته باشند.

نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان یزد هم‌اکنون در سالن فجر دانشگاه یزد برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت پنج تا 9 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول