اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

دولت جلوی ایجاد شغل‌های موقت را بگیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: در سال تولید ملی ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار مختلف جامعه باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان باشد و در این راستا باید تلاش شود از ایجاد شغل‌های قراردادی و موقت جلوگیری شود.

دولت جلوی ایجاد شغل‌های موقت را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: در روایتی از امام حسن عسگری (ع) نقل شده است که "با تقواترین مردم کسی است که دنبال شبهات نباشد و عابدترین مردم فردی است که واجبات خود را خوب انجام دهد و زاهدترین آنها کسی است که از گناه دوری کند."

وی بیان داشت: جوانان ایران اسلامی باید تلاش کنند تا زندگی بدون گناه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره لزوم توجه به معضل بیکاری تصریح کرد: در سال تولید ملی ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار مختلف جامعه باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان باشد و در این راستا باید تلاش شود از ایجاد شغل‌های قراردادی و موقت جلوگیری شود.

وی با تشریح نقش سازنده علما و روحانیون در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه اظهار داشت: مراجع تقلید سکان‌دار دیانت مردم هستند و حوزه علمیه قم در جهان می‌درخشد.

خطیب جمعه شهرضا با اشاره به روز مادر و نقش زن در تعالی جامعه اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) در زمینه احترام به والدین و به ویژه مادران بسیار تاکید می‌کنند و در این روز بزرگ باید با استفاده از علما و نخبگان به تبیین جایگاه زنان بپردازیم.

وی تاکید کرد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمامی شئونات زندگی سرمشق و الگوی زنان مسلمان جهان است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول