اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست و ششمین سالگرد شهادت برادران شهید پورزند

صمیمی: شهدا زمینه‌ساز پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران شد‌ند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهدا با فداکاری‌‌ از اسلام دفاع کردند و زمینه‌ساز پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران شد‌ند و‌ باید راه این عزیزان را ادامه دهیم.

صمیمی: شهدا زمینه‌ساز پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران شد‌ند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حمید علی صمیمی در مراسم بیست و ششمین سالگرد شهادت برادران شهید پورزند در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با تاکید بر اینکه شهدا خون خود را در راه اسلام تقدیم کردند، اظهار داشت: شهدا با خون خود شرافتمندانه از وطن و اسلام حفاظت و حراست کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود:‌ در این مکان مقدس کنار 30 هزار شهید هستیم که با فداکاری و از خود گذشتگی از اسلام دفاع کردند و زمینه‌ساز پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران شده‌اند و با نیز باید راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر پرورش جسم و روح عنوان کرد: پرورش جسم و روح سبب برداشتن آلودگی‌ها از مسیر رشد انسان شده و زمینه‌ساز کسب ارزش‌های معنوی می‌شوند.

صمیمی با اشاره به راه‌های افزایش درجه پهلوانی خاطرنشان کرد:‌ به هر میزان که ادب، اخلاق و رفتار انسان در جامعه اعتبار بیشتری به دست آورد درجه و مقام پهلوانی و قهرمانی آنها افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: خداوند متعال عاشق این افراد بوده و زمانی که اراده کند آنها را به درگاه خود می‌برد.

این گزارش حاکی است، مراسم بیست و ششمین سالگرد برادران شهید پورزند با حضور مسئولان کشوری و لشکری، پیشکسوتان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم خداجوی ایران اسلامی در جوار مزار این شهدای والا مقام در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

برادران شهید ایرج، سیروس و شاهین پورزند ملقب به شهدای پهلوان کشور در بمباران هوایی شهر تهران به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول