اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره پویا نمایی انجام شد

تقدیر از 8 اثر برگزیده انیمیشن

خبرگزاری فارس: مسئول واحد انیمیشن حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان گفت: در نخستین جشنواره پویا نمایی آسوریک از هشت اثر برگزیده انیمیشن تقدیر شد.

تقدیر از 8 اثر برگزیده انیمیشن

به گزارش خبرگزاری فارس، از زاهدان حامد حاجی‌حسین زاده پنج شنبه‌شب در آئین برگزاری نخستین جشنواره پویا نمایی آسوریک اظهار داشت: به دنبال فراخوان‌های ارسال شده، تعداد 24 اثر انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیئت داوران هشت انیمیشن به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

وی افزود: کیفیت آثار بسیار خوب بود به طوری که طبق نظر هیئت داوران، داورانی که از مرکز آمده بودند با برگزاری این جشنواره نگاه‌های بسیاری از انیماتورهای کشور در مورد این استان تغییر کرد.

مسئول واحد انیمیشن حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره، گردهمایی هنرمندان انیماتور و جمع‌آوری آثارشان بود.

وی بیان داشت: با توجه به استقبال از این جشنواره پیش‌بینی شده است این جشنواره در سال‌های آتی در فصل منطقه‌ای و سپس کشوری برگزار شود.

حاجی حسین‌زاده اضافه کرد: کارگردانان سپهر نرگس با اثر "سفید"، بروز فرشاد با اثر " پست نگهبانی" و امین رخشانی و حسین مظلوم با اثر "زشت و زیبا" به ترتیب رتبه نخست تا سوم جشنواره پویا نمایی آسوریک را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول