به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدهاشم غرقی عصر امروز در حاشیه مراسم جشنواره خدمت ویژه پاسداشت صدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار داشت: نخستین سفر استانی هیئت دولت در سال 84 شروع شد در حالیکه عدهای باور نداشتند که این امر ادامه پیدا کند.
وی افزود: در نخستین سفر استانی، 30 هزار نامه دریافت و پاسخ آنها در یک نرم افزار اولیه ثبت شد و در سفر به استان خوزستان یک میلیون نامه به رئیس جمهور جمعآوری شد که نشاندهنده استقبال مردم از این امر است.
رئیس ستاد اطلاعات مردمی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: تلاش دولت نهم و دهم همواره در راستای پاسخگویی به مردم بوده به طوری که امروز در صدمین سفر هیئت دولت شاهد استمرار این تلاشها و دستاورد عظیم آن هستیم.
غرقی درباره ادبیات نامههای نوشته شده به رئیس جمهور توضیح داد: از تمامی این نامهها محتوای تنها 4 درصد آن گله ، شکایت و 96 درصد بقیه پیشنهاد و حرف دل بود که باعث شد نام دفتر رسیدگی به شکایات ریاست جمهوری به نهاد اطلاعات مردمی تغییر پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: طی خواسته رئیس جمهور، دستور به تمام استانداران برای اختصاص یک روز از وقت مدیران استانها به مردم ابلاغ شد که نقطه اوج عملی شدن این ابلاغیه، استمرار سفرهای استانی بوده است.
رئیس ستاد اطلاعات مردمی نهاد ریاست جمهوری از پیشرفت ارتباطات مردم با این نهاد خبر داد و اظهار داشت: از طریق پست الکترونیکی، تلفن 111، نامه و ... پیشنهادات، نظرات و حرفهای مردم را دریافت و آنها را پیگیری می کنیم.
غرقی در پایان از قوت قلبی که از کلام و محبت مردم به رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت منتقل میشود قدردانی کرد.
انتهای پیام/ز20