اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی ویژه شرق خبر داد

دستگیری پزشک قلابی در طلائیه قرچک

خبرگزاری فارس: مأموران فرماندهی بخش قرچک، پزشک قلابی را در شهرک طلائیه دستگیر کردند.

دستگیری پزشک قلابی در طلائیه قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی نیروی انتظامی قرچک،‌ فردی 53 ساله که با جعل مهر و سربرگ «دکتر ابوتراب» اقدام به ویزیت بیماران پوستی با ویزیت 20 هزار تومان در شهرک طلائیه می‌کرد، همراه مقداری لوازم اولیه پزشکی دستگیر شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی ویژه شرق در این تشریح خبر گفت: با اعلام خبری به سامانه 110 مبنی بر فعالیت پزشکی قلابی در شهرک طلائیه قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

محسن شاهسوند در ادامه اظهار داشت: مأموران با تحقیقات محسوس و نامحسوس دریافتند که فردی با جعل مهر و سربرگ «دکتر ابوتراب» در شهرک طلائیه اقدام به ویزیت بیماران پوستی با ویزیت 20 هزار تومان می‌کند.

وی افزود: با شناسایی محل اختفا و فعالیت متهم و پس از هماهنگی قضائی، در یک فرصت مناسب فرد مذکور همراه مقداری لوازم اولیه پزشکی دستگیر شد.

وی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های مقدماتی خود را «سلیمان‌ـ ح» معرفی کرد و گفت، قبلا تکنسین بوده اما مدتی است که با جعل مهر و سربرگ قلابی اقدام به ویزیت بیماران امراض پوستی در قبال 20 هزار تومان می‌کرده است.

متهم با تشکیل پرونده مقدماتی و موارد مکشوفه برای پیگیری بیشتر تحویل مقامات قضایی شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی ویژه شرق تهران در پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس از آنان خواست هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول