اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

تشکیل شورای پژوهش در سرعین منجر به اعتلای فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ایجاد شورای تحقیق و پژوهش در شهرستان سرعین منجر به ارتقای فرهنگ عمومی و اجتماعی در سرعین می‌شود.

تشکیل شورای پژوهش در سرعین منجر به اعتلای فرهنگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی صبح امروز در همایش تجلیل از خادمین و فعالان فرهنگی شهرستان سرعین اظهار داشت: پرداختن به حوزه فرهنگ و ارتقای آن نیازمند مشارکت همگانی است و این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه همه دستگاه‌های مرتبط دست به دست هم داده و در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهر توریستی سرعین نیازمند ارتقای فرهنگ اجتماعی و دینی است، افزود: توریستی بودن شهر سرعین می‌طلبد تا با ارتقای فرهنگ عمومی این شهر را علاوه بر شهر توریستی به یک شهر فرهنگی و دینی تبدیل کرده در کشور معرفی کنیم.

این مسئول به آغاز مسافرت‌های تابستانی به ویژه به شهر سرعین اشاره کرد و گفت: از شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین می‌خواهیم با سیاست‌گذاری خاص تابستان امسال را نیز مدیریت احسن کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و اصحاب هنر و در راس آنها شورای فرهنگ عمومی را برای تحقق این شعار مهم و تاثیرگذار دانست.

شرفی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین یکی از فعال‌ترین شوراها در سطح استان در سال 90 بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اصغری امام جمعه سرعین نیز در این همایش با اشاره به تاریخ زندگی انسان‌ها در اعصار مختلف، حرکتی را ماندگار دانست که در راه رضایت حق تعالی باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و جهت‌دهی به برنامه‌های فرهنگی شاهد پیشرفت بیش از پیش فرهنگ و هنر در سرعین باشیم.

فرماندار سرعین نیز با اشاره به رشد قابل توجه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان ابراز داشت: راه‌اندازی کانون فرهنگ و هنر بانوان گامی بلند برای استفاده از تمام ظرفیت‌های جامعه در فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

کاظم دبیر با اشاره به کسب رتبه اول استانی در جشنواره حماسه حضور در رشته عکاسی در سال گذشته، از حضور جوانان هنرمند سرعین در جشنواره هنرهای تجسمی استانی و کسب رتبه اول در رشته خوشنویسی خبر داد.

انتهای پیام/ر10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول