اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کردستان صورت گرفت

توزیع فراخوان هفتمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

خبرگزاری فارس: سرپرست دارالقرآن کریم کردستان از برگزاری هفتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد و گفت: پوستر فراخوان اجرای این طرح در استان توزیع شد.

توزیع فراخوان هفتمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

 

ناصر علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز اجرا می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته 20 نفر از استان کردستان در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به استقبال حافظان قرآن کریم استان کردستان برای شرکت در این طرح افزود: ثبت نام طرح یاد شده از 15 اردیبهشت‌ماه جاری آغاز و تا 10 خرداد ماه امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد بیشتری از حافظان قرآن کریم کردستانی در این طرح شرکت کنند، بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت مراجعه کنند.

سرپرست دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: در راستای اجرای این طرح حافظان پنج، 10، 20 و 30 جزء کامل قرآن‌کریم می‌توانند شرکت کنند.

سازمان دارالقرآن کریم کشور در بخش‌های ترتیل و تحقیق و آرام‌خوانی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان از سراسر استان کردستان نیز می‌توانند آثار خود را تا 31 اردیبهشت‌ماه جاری ارائه دهند.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به صورت صوتی یا تصویری در سه دقیقه ضبط و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سرپرست دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: به نفرات برتر این جشنواره جوایز ارزنده‌ای از جمله جوایز نقدی، خودرو، سفره عمره و سکه بهارآزادی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول