اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد

ضرورت طرح راه‌اندازی گروه‌های تذکر لسانی در هیئت‌های مذهبی

خبرگزاری فارس: معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال‌جاری بر اجرای طرح راه‌اندازی گروه‌های تذکر لسانی در تمامی هیئت‌های مذهبی کوچک و بزرگ تاکید می‌شود.

ضرورت طرح راه‌اندازی گروه‌های تذکر لسانی در هیئت‌های مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور ظهر امروز در نشست توجیهی با مسئولان واحد تشکل‌ها در تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: تداوم تشکیل جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان‌ها حداقل ماهی یکبار، تداوم مذاکره و تعامل با روسای شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان‌ها و نیز هر یک از هیئت‌های مذهبی برای تشکیل شورای فریضتین تا پایان خرداد از جمله وظایف ویژه این ستاد در سال 91 است.

وی افزود: تداوم تشکیل گروه‌های تذکر لسانی (سه نفر به بالا)، برنامه‌ریزی آموزشی و توجیه کوتاه و میان مدت اعضاء شوراهای فریضتین و گروه‌های تذکر لسانی هیئت‌‌های مذهبی و تامین مربی و نظارت مستمر بر حسن اجرای آن حداکثر تا پایان تیرماه از جمله اقدامات دیگر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: انجام تمرین گروه‌های تذکر لسانی به همراه بازوبند (تذکر لسانی وظیفه همگانی در مناسبت‌های عزاداری معصومین (ع) و آغاز مانور اصلی گروه‌های تذکر لسانی هیئت‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان و از اول محرم‌الحرام (هفته احیاء1391) به همراه دسته‌های سینه‌زنی و زنجیر‌زنی در طول مسیر و محل استقرار از ویژه برنامه‌های سال‌جاری است.

نشست توجیهی تشکل‌های مردمی ستاد احیا سیستان‌وبلوچستان با حضور اعضاء در سالن کنفرانس اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول