اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وکیل وزارت دادگستری آمریکا

آمریکا تصمیمی برای خروج منافقین از لیست سازمانهای تروریستی نگرفته است

خبرگزاری فارس: یکی از وکلای وزارت دادگستری آمریکا به هیأت استیناف این کشور اعلام کرد در حالیکه گروهک منافقین علائمی از همکاری نشان داده است اما آمریکا هنوز تصمیمی برای خروج این گروهک از لیست تروریستی خود نگرفته است.

آمریکا تصمیمی برای خروج منافقین از لیست سازمانهای تروریستی نگرفته است

به گزارش فارس به نقل از شبکه سی ان ان، یکی از وکلای وزارت دادگستری آمریکا به هیأت استیناف دولت فدرال اعلام کرد که گروه "مجاهدین خلق" (منافقین) گرچه از خود علائمی از همکاری نشان داده است اما آمریکا هنوز آمادگی خارج کردن این گروه از لیست گروههای تروریستی را ندارد.

وکیل منافقین، از هیأت سه نفره دادگاه استیناف آمریکا درخواست کرد تا حکمی را صادر کند و تصمیمی درباره از لیست خارج کردن منافقین از لیست تروریستی تصمیم گیری کند.

"رابرت لئوب" که از جانب دولت آمریکا در خصوص این پرونده اظهار نظر می‌کند، گفت عدم دسترسی غیرمحدود به پایگاه منافقین در داخل عراق منجر شده تا به بررسی و زمان بیشتری نیاز باشد تا تصمیم‌گیری‌های لازم در زمینه خارج کردن احتمالی منافقین از لیست سازمانهای تروریستی آمریکا اتخاذ شود.

وی ادامه داد که هنوز سوالاتی درباره اینکه آیا هنوز عناصر سرسخت منافقین سلاح‌های خود را در داخل پایگاه خود در عراق حفظ کرده و ظرفیت آغاز حمله را دارند، باقی مانده است و به محض آنکه پایگاهی که منافقین در آن مستقر هستند، به طور کامل تخلیه شود، ظرف مدت 60 روز تصمیماتی درباره اعضای این گروه اتخاذ می‌شود.

لئوب تصریح کرد که به واسطه هر رخدادی که در این زمان به وقوع بپیوندد، این مدت 60 روزه قابل تمدید و زیاد شدن است.

انتهای پیام/ف.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول