اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مازندرانی تیم ملی جوانان رئال فایت ایران:

ایران نائب قهرمان مسابقات بین‌المللی «رئال فایت» ترکیه شد

خبرگزاری فارس: سرمربی مازندرانی تیم ملی جوانان انجمن رئال فایت ایران گفت: تیم ملی جوانان رئال فایت ایران نائب قهرمان مسابقات بین‌المللی «رئال فایت» ازمیر ترکیه شد.

ایران نائب قهرمان مسابقات بین‌المللی «رئال فایت» ترکیه شد

حسین حقیقی سرمربی مازندرانی تیم ملی جوانان انجمن رئال فایت ایران که تیم‌اش به تازگی از مسابقات بین المللی ترکیه بازگشته است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: «رئال فایت» شاخه‌ای از ورزش‌های رزمی است که زیرمجموعه ورزش هنرهای رزمی است.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی جوانان رئال فایت ایران در مسابقات بین‌المللی این رشته ورزشی در ازمیر ترکیه به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرده، بیان داشت: خوشبختانه توانستیم دست پر به کشورمان برگردیم و نظر مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی را به خود جلب کنیم.

حقیقی با اعلام اینکه تیم ملی جوانان انجمن رئال فایت ایران از سیزدهم اردیبهشت ماه به مسابقات ترکیه اعزام شد، گفت: سطح کمی و کیفی این رقابت‌نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالا بود و برترین‌های رئال فایت شش کشور دنیا با هم به رقابت پرداختند.

سرمربی مازندرانی تیم ملی جوانان انجمن رئال فایت ایران با اعلام اینکه علاوه بر ایران کشورهای ترکیه، تایلند، گرجستان، افغانستان و لبنان در این مسابقات حضور داشتند، یادآور شد: 9 فایتر و ورزشکار از رزمی‌کاران کشورمان به این رقابت‌ها رفتند که دو نفر آنها از مازندران بودند.

وی با اشاره به اینکه در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان رزمی‌کاران در پنج وزن 55، 60، 65، 70 و 80 کیلوگرم حاضر شدند، اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران در مجموع با 4 مدال طلا، یک نقره و دو برنز به عنوان نائب قهرمانی نایل شد.

حقیقی در بیان اسامی افراد مدال‌آورمان اضافه کرد: ورزشکار وزن 55 کیلوگرم رده جوانان در نبرد نخست خود حذف شد، ولی در وزن 60 کیلوگرم جوانان سهیل ذوالقدر به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، در 65 کیلوگرم این رده نیز پوریا سجادی به مقام نخست و مدال طلا دست یافت و در 70 کیلوگرم جوانان محمدرضا جوادی سوم شد.

این سرمربی با اشاره به اینکه در وزن 60 کیلوگرم رده بزرگسالان آیدین محسنی به عنوان نائب قهرمانی دست یافت، خاطرنشان کرد: در اوزان 70، 75 و 80 کیلوگرم بزرگسالان فرزاد جعفری، عباس فرحبخش و جلال فلاح به ترتیب به مدال‌های برنز، طلا و دو طلا دست یافتند، گفت: فایتر وزن 65 کیلوگرم بزرگسالان نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

سرمربی مازندرانی تیم ملی جوانان انجمن رئال فایت ایران از مسئولان خواست تا با حمایت این انجمن ورزشی در آینده آن را تبدیل به سبک کنند البته ما نیز در تحقق این امر مهم با تمام توان می کوشیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول