اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

40 فیلم کوتاه در لرستان اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اکران 40 فیلم کوتاه در جریان برگزاری چهل و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در نخستین روز این جشنواره خبر داد.

40 فیلم کوتاه در لرستان اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان ظهر امروز در نخستین روز از چهل و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در خرم‌آباد گفت: امروز در چهار سانس 90 دقیقه‌ای و یک سانس 60 دقیقه‌ای 40 فیلم کوتاه در بخش مسابقه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار داشت: پس از آن فیلم‌های منتخب انیمیشن ایران و جهان از ساعت 19 تا 20 بر روی پرده می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: نقد و بررسی فیلم‌های بخش مسابقه توسط حمید بهمنی کارگردان و فیلم‌ساز نامی کشور از ساعت 20 تا 21 و 30 دقیقه پایان‌بخش برنامه افلاک برای فیلم‌سازان در روز اول نمایش است.

اسماعیلیان افزود: هم‌چنین نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های این جشنواره در دو بخش فیلم‌نامه و عکس از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود، که در بخش عکس شامل گپ خودمانی، نقد و بررسی عکس‌های بخش مسابقه با حضور ابراهیم صافی و در بخش فیلم‌نامه کارگاه تخصصی فیلمنامه‌نویسی با حضور هادی مقدم‌دوست است.

‌هزار و 240 اثر در قالب عکس، فیلمنامه و فیلم برای شرکت در این رویداد سینمایی ارسال شده است.

در این جشنواره که با استقبال یک ‌هزار و 240 اثر از هنرمندان فیلم‌ساز، عکاس و فیلمنامه‌نویس رو به ‌رو شد، 79 فیلم، 45 عکس و 12 فیلمنامه به بخش‌های مسابقه راه یافته و هیئت‌های انتخاب و داوری در سه زیرمجموعه فیلم کوتاه، عکس و پوستر و فیلمنامه آثار را ارزیابی کردند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول