اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادامه اعتصاب غذا اسراء

تظاهرات جوانان فلسطینی در حمایت از اسراء/روابط با اسرائیل را قطع کنید

خبرگزاری فارس: اعتصاب غذای اسرای فلسطینی درحالی وارد بیستمین روز خود شده که مردم در فلسطین اشغالی با برگزاری تظاهرات و سازماندهی تجمع‌های مردمی به حمایت خود ادامه می‌دهند.

تظاهرات جوانان فلسطینی در حمایت از اسراء/روابط با اسرائیل را قطع کنید

به گزارش مانیتورینگ فارس، خانواده‌های فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی با برگزاری تجمع خواستار پایان وضعیت بد اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم شدند.

این تجمع در شرایطی برگزار می‌شود که اعتصاب غذا فلسطینی‌ها وارد بیستمین روز شده و صلیب سرخ درباره وضعیت اسرا هشدار داده است و از سوی دیگر تل‌آویو نیز حاضر به رسیمت شناختن حقوق اسرا فلسطینی نیست.

شبکه الجزیره خبر داد که فعالان فلسطینی در نظر دارند در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه در حمایت از این اسرا تظاهرات‌های گسترده و اعتصاب برگزار کنند.

این شبکه با اشاره به اینکه بسیاری از اسرا فلسطینی ممنوع الملاقات هستند و یا در زندان انفرادی قرار دارند، اعلام کرد که مردم اقدام به برگزاری تجمع هایی در حمایت از اسرا کرده و تعداد زیادی در این اعتراضات شرکت کرده‌اند.

اعتراضات در رژیم صهیونیستی پس از آن شدت گرفته است که دادگاه عالی در خواست وکلای دو اسیر فلسطینی برای آزادی به دلیل شرایط بدی جسمانی را رد کرده است.

از سوی دیگر نیروهای صهیونیست به تظاهرات فلسطینی‌ها در حمایت از اسرا در نزدیکی زندان نظامی "عوفر" حمله کردند؛ زندان عوفر اصلی ترین محل اعتصاب غذا صدها نفر از اسراء فلسطینی است.

به گزارش الجزیره، جوانان فلسطینی در این تظاهرات خواستار پایان روابط کشورهای عربی با اسرائیل شدند و از رهبران کشورهای عربی خواستند پرونده اسرائیل را به سازمان ملل ارسال کنند.

این گزارش در پایان تاکید می‌کند: اسرای فلسطینی به جز جسم خود ابزار دیگری برای مبارزه ندارند و اکنون رو در روی مرگ ایستاده اند و ملت خود را برای کمک فرامی‌خوانند.

بیش از 1600 اسیر فلسطینی در اعتراض به شرایط غیرانسانی زندان‌های رژیم صهیونیستی اقدام به اعتصاب غذا کرده اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول