اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص):

خوب شوهرداری کردن جهاد زنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: جهاد زنان در تفکر اسلامی خوب شوهرداری کردن است.

خوب شوهرداری کردن جهاد زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی پیش از ظهر امروز  در نشست خبری برنامه‌های روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر، اظهار داشت: فاطمه (س) از مقام عصمت برخوردار است و این سند قرآنی و روایتی دارد.

گودرزی ادامه داد: پیامبر (ص) مقابل منزل فاطمه زهرا(س) می‌ایستاد و آیه تطهیر را می‌خواند و این روایت را هم علمای شیعه و هم علمای اهل سنت تأیید کرده‌اند.

گودرزی افزود: پیامبر مکرم اسلام درباره مقام حضرت زهرا(س) فرمودند: "خدای متعال غضب می‌کند هرکجا فاطمه غضب می‌کند و خشنود می‌شود هرکجا فاطمه خشنود می‌شود".

وی ادامه داد: بهترین راه برای شنیدن تعریف معصوم شنیدن از معصوم دیگر است که درباره فاطمه زهرا (س) از پیامبر روایت شده که فرمودند: تمام کمالات خلقت از ابتدا تا انتهای عالم در وجود فاطمه (س) است و حتی فاطمه (س) از او بالاتر است و این مقام بالاتر را ما درک نمی‌کنیم.

گودرزی تصریح کرد: فاطمه زهرا(س) الگوی زنان عصر خود و همه اعصار تا قیامت هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه تأکید کرد: بهترین وظیفه زن کمک به شوهر برای اطاعت الهی و ایجاد آرامش در خانه است و خوب شوهرداری کردن زنان همان اجر جهاد را برای آنان دارد.

وی درپایان خواستار بهره‌گیری هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان از الگوهای ماندگاری مانند حضرت زهرا(س) شد.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول