اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از اتمام هر جشنواره در هرمزگان

جلسات آسیب‌شناسی جشنواره‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان آسیب‌شناسی فعالیت‌های فرهنگی را از مهم‌ترین مسائل دانست و گفت: از این پس با اتمام هر جشنواره، جلسه آسیب‌شناسی جشنواره برگزار می‌شود.

جلسات آسیب‌شناسی جشنواره‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده عصر امروز در نشست با رؤسای انجمن‌های فرهنگی هنری در بندرعباس از همکاری و تلاش آنها در برگزاری مطلوب دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج ‌فارس تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: هویت و شأن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حضور هنرمندان است و با حذف هنرمند دیگر جایگاهی برای فرهنگ و ارشاد نمی‌توان متصور شد.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج‌ فارس بهترین نمونه همکاری و تعامل خوب و سازنده میان هنرمندان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد است که حقیقتاً همه هنرمندان در رشته‌های مختلف سنگ تمام گذاشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان آسیب‌شناسی فعالیت‌های فرهنگی و هنری را از مهم‌ترین مسائل دانست و خاطرنشان کرد: سعی داریم از این پس با اتمام هر فعالیت و جشنواره با حضور دست‌اندرکاران جلسه آسیب‌شناسی را برگزار کنیم که این امر سبب تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف می‌شود.

مریدی‌زاده تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به حضور و مشارکت گسترده هنرمندان نیاز داریم زیرا تصمیم داریم فعالیت‌های فرهنگی هنری را به عمق جامعه و عموم مردم گسترش دهیم.

در ادامه این نشست رؤسای انجمن‌های فرهنگی هنری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول