اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کمک به درمان بیماران مددجو دغدغه کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک به درمان بیماران و مددجویان این استان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد است.

کمک به درمان بیماران مددجو دغدغه کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان جلال‌فرد صبح امروز در بازدید از روستای محروم عروه اظهار داشت: کمک به درمان بیماران و مددجویان این استان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد است.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به فقر حاکم بر روستای عروه، نیازمند کمک و مساعدت بیشتر به مردم این روستا هستیم.

وی بازدید و سرکشی به مردم و آشنایی با نیاز آنان را امری لازم دانست و تاکید کرد: حضور مسئولان در میان مردم موجب افزایش اعتماد به نظام اسلامی خواهد شد.

جلال‌فرد گفت: مردم در روستاها افرادی توانمند و تولیدکننده هستند ولی بدون حمایت و مساعدت‌های مالی توان ادامه فعالیت‌های خود را ندارند.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای ریشه‌کنی فقر و توانمندسازی مردم و مددجویان در این استان نیازمند عزم همگانی هستیم زیرا کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند همه خدمات لازم را با اعتبارات محدود به جامعه هدف خود ارائه دهد.

جلال‌فرد مشارکت خیرین در رفع نیازهای مددجویان را امری لازم دانست و ابراز داشت: باید در این زمینه با همه ابزارها به ویژه رسانه‌ها نسبت به جذب خیرین و ایجاد رغبت در میان خیرین برای کمک به افراد نیازمند اقدام کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رفع نیازهای عمومی روستاها در این استان تصریح کرد: همه ادارات و نهادهای دولتی باید به صورت منسجم نیازهای روستاها را برطرف کنند تا زمینه حضور و ماندن مردم در روستاها فراهم شود.

جلال‌فرد از مساعدت این نهاد برای درمان سوختگی پاهای فرزند یک مددجو در روستای محروم عروه خبر داد.

به گزارش فارس در جریان این بازدید دستور مساعدت مالی بلاعوض و وام قرض‌الحسنه برای درمان بیماری‌های چند خانواده و مددجو، پرداخت وام خودکفایی به یک مددجو، کمک 150 هزار تومانی به خانواده‌های تحت حمایت و کمک 100 هزار تومانی به خانواده‌های غیر مددجو، و مساعدت مالی بلاعوض برای درمان بیماری چشم فرزند یکی از مددجویان روستای محروم عروه از سوی قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.

روستای عروه در شهرستان کهگیلویه از توابع شهر لنده قرار دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول